Seděl jsem na lavičce, svítilo slunce a já byl rád že jsem našel vůbec nějaký stín. Koukal jsem se nějakým způsobem na nebe, bundu měl položenou vedle mě.
Pomalu začínalo být ještě větší horko a nedokázal jsem se už na nebe dívat, podíval jsem se vedle mě ,kde seděla Leila, malá dívka ,co bydlí v našem sousedství i s její kočkou Rey. Leila ji hladila a pak se podívala na mě ,,Hej..Vážně tohle počasí nenávidím" zamumlal jsem ,,Proč? Vždyť je nádherně" zasmála se a podívala se upřeně na mě s úsměvem ,,Nádherně? No to jen možná, ale na sto procent na zabití" tiše jsem řekl a podíval se na její kočku ,,Plus ta tvá kočka mě vždy děsí" ,,Ona tě děsí? Vždyť je tak roztomilá." ,,Nemyslím si, nebo aspoň ne kvůli těm očím" řekl jsem dívající se té kočce přímo do očí.
Leila se na mě nechápavě podívá a pak se jen usměje ,,No já ji miluji. Jo a mohla bych ji nachvilku položit na tvoji bundu?" ,,Um proč?" ,,No jen nachvilku musím si něco vyndat z batohu, takže prosím?" Řekla sladkým hlasem ,,No dobrá" řekl jsem lehce znuděným hlasem a ona si pak Rey položila na moji bundu.
Netrvalo to ani 30 sekund a pak Rey seskočila z mé bundy a rychle běžela k přechodu. Leila odhodil batoh a okamžitě se za ní rozeběhla a já si z toho takovou starost ze začátku nedělal, ale netrvalo dlouho než se z té červené stala zelená a moje srdce se zastavilo. Okamžitě jsem se rozeběhl k Leile se křikem, ale než si ona dokázala uvědomit co se děje podívala se na mě asi na 5 sekund ,ale bohužel.. to bylo i poslední co uviděla.
Viděl jsem její tělo tam tak ležet a nikdo s tím nic nedělal, ani já. Bylo mi ze sebe špatně, ale jediné co jsem dokázal udělat bylo začít brečet a být ve strašném šoku. Z toho auta vyšel řidič a díval se na její tělo, sám taky byl v šoku. Kolemjdoucí tak zavolali záchranku a já jsem se pořád jen díval na to její tělo, jediný pohyb co jsem pak udělal byl když jsem se podíval před sebe a ta věc co jsem viděl mě děsila čím dál víc.. Ta pitomá kočka, která seděla na konci přechodu koukající se mi hluboko do očí.
ČTEŠ
Ten nudný Letní Den
FantasíaCelý příběh se odehrává z pohledu hlavní postavy, Alfonse. Alfons, normální mladý kluk v normálním letním dnu A nebo si aspoň myslel že bude normální. Pouze fiktivní postavy se ukazují v tomto příběhu. Celý příběh založen z větší části na písničce '...