8|

216 20 0
                                    



"Güzelim Taehyung. Neredesin? Ben seni bulamıyorum. Aşık olduğum kişi o değildi sendin. Asla homoseksüel olduğunu düşünmedim. O kızla ayarladık her şeyi. Hiçbir şey gerçek değildi." Demesini isterdim şu an.

Banyoda soluklanırken yavaşça suyu açmış, soğuk suyla ıslatmıştım yüzümü. Aynadaki kendime baktım tekrardan çıkmadan önce.

"İyi misin taehyung?"

"İyiyim midem bulandı biraz. Oluyor bazen"

"Anladım gel yemeğini yemeye devam et lütfen"

"Yemeyeceğim odaya geçiyorum ben"

"Güzelim hiçbir şey yemedin. Lütfen"

"Ders çalışmam lazım Jungkook. Sana afiyet olsun"

İkimizin ortak kullandığı odaya geçmiş kısa bir şort giyinip üzerine oversized olan bir tişört giyinmiştim. Sorunlarım yetmezmiş gibi şimdi de sınavlar vardı. Son 2 haftadır depresifliğim artmış olacak ki başım ağrımaya başlamıştı tekrardan.

Yine Jungkookla ortak kullandığımız masaya geçmiş kitaplarımı çantamdan çıkarmıştım. Her ne kadar depresif modda olsam da derslerim iyiydi. Dersi iyi dinliyordum. Jungkook bazen benden ders alırdı ya da çözmemi istediği soruyu bana söylerdi. Bugün de bazen dediğim günlerden biriydi sanırım.

"Taehyung anlamadığım bir konu var. Bana biraz zaman ayırabilir misin?"

"Tabi"

Gelip yanımdaki sandalyeye oturmuş, kollarını masanın üzerine koymuştu.  Ona soruyu anlatırken kendisi de kitaba odaklanmış soruyu anlamaya çalışıyordu. Ben ise bir yandan soruyu anlatırken bir yandan da güzel suretini sanki hiç incelememiş gibi inceliyordum. Penceremizden giren Sonbahar kokusu etrafa güzel bir atmosfer veriyordu. Anın huzurundaydım.

Soruyu anlatmayı bitirdikten sonra gözleri bana dönmüştü. Elini çıplak bacaklarımın üzerine koymuş biraz okşamıştı.

"Teşekkür ederim Taehyung."

"R-rica ederim.."

Yaptığının etkisinde kalmamla olduğum yerde donmuştum.

Benim üzerimde olan etkisi paha biçilemeyecek kadar büyüktü.

PETRICHORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin