Gurur

105 18 17
                                    

Yoongi'nin o kusursuz gülüşü görmesinin üzerinden 1 hafta geçmişti ama o hala onu düşünüyordu. Onu tekrar görmek istediği fark etti.

Cehennemde 5. kat ve üstüne girmeye hak kazanan şeytanlara meleğe ve insana dönüşme gücü bahşedilir.

Yoongi gibi bir şeytan insan denen ölümlü ırka dönüşmeyi tabii ki hiç istemedi ve dönüşmedi de. Meleğe dönüşmeyi ise küçükken çok isterdi, annesinin intiharı yüzünden bu isteğinden tiksinmişti.

Yoongi yatağından kalkıp 1. kata doğru yol almaya başlamıştı. Her zaman olduğu gibi onu gören alt rütbeli şeytanlar eğilip selam veriyorlardı. 1. katta Cennetin geçiş kapısında Seokjin ile karşılaştı. 1 hafta sonra kardeşi ile karşılaşmak Seokjin'i mutlu etmişti aynısı Yoongi için pek söylenemezdi. Ama ikisi de birbirlerini Cennetin geçiş kapısında görmekte şaşırmıştı. Seokjin, sessizliği bozmak isteyip konuşmaya başladı. "Cennete mi gidiyorsun?" Yoongi her zaman olduğu gibi abisini tersledi "Seni ilgilendirmez" Seokjin, üzüldüğünü belli etmemek için gülümsemeye devam ederek "Pekala" diyerek 7. kata çıkmaya başladı. Zaten sevgilisiyle kavga etmişti, Yoongi'nin onu terslemesi iyice sinirlerini bozmuştu. Namjin'siz olur mu hiç]

YOONGI ANLATIM

Seokjin'i görmek sinirlerimi germişti. Beni önemsiyor gibi davranması beni iğrendiriyor.

Cennetin girişinde durakladım, 'yapmalı mıyım?' diye kendime sordum. Yine beni caydırmaya çalışan gıcık gurur duygum aktifleşmişti. Eğer durup düşünürsem vaz geçeceğimi biliyordum. İçimdeki sesi bastırarak cennete adımımı attım ve cennete geçiş yaptığımda artık bir melektim.

YAZAR ANLATIM

Yoongi, göz alıcı bir şeytan olduğu gibi aynı zamanda göz alıcı bir melek (!) olmuştu. İnsan hali de büyük ihtimal insanın gözüne en güzel tablo gibi görünür.

Zifiri karanlığa meydan okuyabilecek tonda ki siyah dövmeleri gidince süt beyazı cildi ortaya çıkmıştı. Kulakları küçülerek yok olmuştu. Gövdesinin yaklaşık 2 katı olan kanatları küçülerek gövdesinin yarısından biraz daha büyük olmuştu. Siyah kanatlarının arasındaki bordo tüyler yerini, eflatun kanatlarının arasındaki dağınık buz mavisi tüylere bıraktı.

Meleğin kanatları vücudunun yarısından biraz daha büyüktü. Kanatları krem rengi tüylerin içine dağılmış seyrek toz pembe tüyler ile mükemmel duruyordu.

Yoongi, Cennetin 1. katında yine o kusursuz gülüşle karşılaştı. Yoongi'nin gözleri kusursuz gülüşün sahibinde takılı kaldı. Meleğin gözleri ona döndü, ikisinin de kalpleri hızlanmıştı.

MELEK / HOSEOK ANLATIM

Her yıl olduğu gibi bu yıl da dünyaya gidecek olan kişilere yardım ediyorduk. Koruyucu melekliğe bu yıl atanacak olan Jeongguk kendisi benim hem arkadaşım hem yeni stajyerimdi.

Jeongguk'la bu günlük işimiz bitmişti. Haliyle ikimizin de boş olduğu bir güne plan yapıyorduk.

Üstümde hissettiğim bakışlarla kafamı kaldırıp etrafa bakındım. Bana bakan kediye benzeyen bi melek gördüm çok tatlıydı. Nedenini bilmediğim bi sebepten ona bakınca kalbim hızlanmıştı. Gözlerindeki ifade garip bir şekilde tanıdık geliyordu.

Düşüncelerimden ayrılıp ona el salladım. Ama bana el sallamadı, moralim bozulmuştu fakat gülümsememi bozmadım. Canım her zaman bana destek veren iç sesim 'belki utanmıştır' diyerek bana destek çıkmıştı. Jeongguk da ona bakıyordu. Jeongguk'tan izin alıp kediye benzeyen meleğin yanına gittim. Yanakları kızarmıştı bu haliyle yanakları çok mıncırılası duruyordu. [altı çizililer Hoseok, kalınlar Yoongi]
"Merhaba buralarda yeni olmalısın. Ben 5. katın koruyucusu ve Stajyerlerle ilgilenmekle görevli kıdemli melek Jung Hoseok"

YAZAR ANLATIM

Hoseok'un ağzından '5. katın koruyucusu' kelimelerinin her harfi kalbine bıçak gibi saplandı, fakat duruşunu bozmadı. "Evet yeniyim ve adım Min Suga" Hosoek kıkırdadı. "Sugar gibi mi? Tatlıymış" Yoongi tebessüm etti. Kusursuz gülüşün sebebi olmak onu gerçekten mutlu etmişti. "Eğer dünyaya gitmek için geldiysen ben bir stajyer daha alabilirim. Stajyerim olmak ister misin?" Hoseok umutla sordu. İkisinin de gözleri parlıyordu. Yoongi düşünme yetisini kaybetmişti düşünmeden cevap verdi. "Evet ve teşekkür ederim" Hoseok içinden sevinç çığlıkları atıyordu. "Diğer 2 stajyerle tanışmak ister misin?" Yoongi pot kırmaktan korkuyordu, reddetmek için ağzını araladı "Çok isterdim fakat gitmem lazım yarın yine bu saatte buluşsak sizin için uygun olur mu?"

Hoseok'un ilk kalbi kırıldı ama 'yarın bu saatte buluşsak' kelimeleri kalbini onardı ve heyecanının artmasına sebebiyet verdi. "Bana uygun diğer stajyerlere söylerim" Yoongi hayatında olumlu bir duygudan dolayı kalbinin hızlanmasının verdiği hazzı ilk defa tadıyordu. "O zaman yarın görüşürüz" "Görüşürüz"

İkili birbirlerine el sallayarak uzaklaştılar, ikisinin de içinde sebebini bilmedikleri huzur ve mutluluk vardı.

630 KELIME rekor sizi seviyorum oy verip yorum yapmayı unutmayın.

~~Shadow

SOPE Devil&Angel Impossible LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin