Ertesi gün Cehennemin her bir köşesinde Yoongi'nin meleğe dönüştüğü konuşuluyordu. Tabii ki bu konuşulan şeyler Yoongi'ye de gitmişti.
Yoongi ondan beklediği gibi umursamadı. Tabiri caizse sikine bile takmadı. O sadece bu gün buluşacağı, kusursuz gülüşün sahibi olan meleği düşünüyordu. Aklında sürekli bu isim geçiyordu; Hoseok, Hoseok, Hoseok...
Hoseok ise farklı değildi aklında sürekli Yoongi'nin kendini tanıttığı isim geçiyordu. Suga, Suga, Suga...Hoseok stajyerlerle tanışma bahanesiyle buluşma teklif etmişti ve Yoongi de bunu kabul etmişti. Ama Hoseok hayatında ilk defa bencilce davranıp stajyerlerin meşgul olduğu yalanını söyleyecekti.
İkisi de birbirlerine ne diyeceklerini düşünüyorlardı. İkisinde birbirini düşününce kalp atışları hızlanıp, nefes alış veriş düzenleri bozuluyordu.
Yoongi saat yaklaştığı için Cennete doğru yol alacaktı -ki- 6. Katın haberci şeytanı 20 dakika içinde toplantı olacağını söyledi.
Yoongi sinirle nefes alıp verdi. Haberci şeytanı onayladı ve gitmesini söyledi. Toplantı konuşu derindi, saatler sürdü, Yoongi'nin aklı ise Hoseok'taydı.
Güzel gülüşlü melek saatlerce onu bekledi. Ama o gelmedi. Gülüşü soldu bu gün onun için Jeongguk ile buluşmasını iptal ettirmişti.
Hoseok'un beklediği saatler sonucunda gelmediği için içinde burukluk, yüzünde üzgün bir ifade, gözleri hafif doluluk vardı. Çok heyecanlıydı bu buluşma için 5. Kata hızla gidip kendi odasına girip yatağında göz pınarlarını kurutmak ister gibi ağladı, ses tellerini yırtmak ister gibi hıçkırdı.
Yoongi toplantıda verilen kararla beraber -cehennemin yönetim şekli hakkında- 6. Katın kurallarının değişeceği için kendisini çalışma odasına kapadı.
Dosyalar bittiğinde buluşma saatlerinden 8 saatten fazla geçmişti, güzel gülüşlü Meleğinin mutlu olmasını ümid ederek yorgunlukla yatakta gözlerini kapadı.
240 kelime biraz kısa oldu ama olsun aşklarım Namjin kitabına da hala bakmayan varsa bakabilir
SİZİ SEVİYORUM MUAH
~~~Shadow
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOPE Devil&Angel Impossible Love
FanficHer zaman gülleni isterdim, Onu yok eden kişi olmayı değil. Dudaklarından çıkan dumanı severdim, 'Senden nefret ediyorum' cümlesini değil.