6.

420 21 3
                                    

U sred bela dana gledamo horor. Ma ovako i onako soba mi je mracna kao noc. Legao sam na krevet i ona je samo sto se odaljila od mene. Nista strasno nema na pocetku, ali sam video da je ona postala bela kao duh. Nije me briha. Negde oko sredine neki kurac je iskocio, a ona se toliko uplasila da se odmah prilepila za mene. Iskljucio sam TV i palo sam je pomazio po kosi. Uzeo sam telegon da pogledam malo vesti. Traze me. To nije dobro. Ustao sam i krenuo da uzmem jaknu i kljuceve od auta. Moramo sto pre do prodavnica i da se vracamo, moram i neki hotel da nam rezervisem. "Aj polazi i ti ides samnom" rekao sam, dotrcala je i stala pored mene. Svidja mi se, vooov spusti svoje srasti devojka mi se ne svidja nego mi se svidja sto sam mnogo visi od nje hehehe. Dok smo silazili niz stepenice bila je ispred mene. Dupe joj je odlicna i gradja zenskog tela jos bolja, pa to je kada ja biram. Stigli smo. Upoznajte moju bebu, BMW i8. Ovo mi je nakdrazi auto ikada. Polako sam otvorio vrata, inace otvaraju se ka gore. Ona nije znala kako tako da sam ja morao da pomaknem guzicu i otvorim joj vrata. "Sada se spremi za jednu ludu voznju" rekao sam ludacki i sa adranalinom. Vidlo joj se da se usrala. Vozio sam dvesta, preticao na punu liniju, prelazio na crveno, driftao i kao manijak se parkirao. Devojka je bila bledja od duha. Polako sam je izvukao iz auta. Stavio sam masku da me niko ne prepozna. Polako smo isli velikim trznim centrom. Polako, ali sigurno se preblizavala ka meni i pribila se kao da sam joj momak. Vuj lubav kako ja ne volim to. Hehehe zato sam i pobio onolike parove. Svo vreme sam drzao ruke u dzepovima. Zastala je, uhvatila me za ruku i pokazala prstom da zeli uci u radnju koja je bila namenjena za odecu. Preokrenuo sam ocima i reko "Aj ulazi ako ti je toliko volja", brzo je uletela unutra. Ja sam ostao napolje. Okrenula se i pogledala me je tuzno. "Sta je? Idi i pogledaj sta ti se svidja" reko sam, ali ona me je idalje gledala. "Dobro idem, idem" vido sam mali osmeh na njenom licu. Kada sam joj se preblizio opet sam bio uhvacen za ruku, ali me je ovog puta vukla do nekog dela gde stoje haljine. Primetio sam da nas neka radnica posmatra. Dosli smo do tog raja za devojke. Uzela je neku belo-crnu haljinu sa otvorenijim dekolteom. "Sta? To ti se svidja" klimnula je zadovoljno glavom. "Dobro idi probaj. Evo tamo su ti kabine za presvlacenje" krenula je, ali se zavratila i povukla me ponovo. "Alo, ako mislis da cu da udjem sa tobom u labinu gadno si se prevarila" ostavila me je ispred kabine. Hehehe nije skroz zamaknula zavesu tako da je vidim u ogledalu. Jako je sexy u donjem vesu i siso drzacu, ja to tako zovem molicu lepo. Kada je krenula da izadje brzo sam skrenuo pogled i video sam sebe u ogledalu, nisam ni ja toliko los. Trebao bih se sisati. "Sto se mene tice nije bas toliko lose" pogledala me je tuzno "Ali ako se tebi to svidja kupicu ti" idalje taj tuzan pogled, "Sta je sada bilo? Sam rekao da ako ti se svidja da cu ti je kupti" pokazala mi je cenu. Skupo jeste, ali za mene nije. "Sta? Ti se oko toga brines. Naravno da cu ti je uzeti bez obzira na cenu" rekao sam, a na njenom licu se pojavila neopisiva sreca. "Ajde idi se presvuci pa da platim". Brzo se presvukla. Polako smo krenuli ka kasi, ali je mala morala jos nesto da nadje.

______________________________________

Ovaj deo je dosta dug. Nadam se da ce i ostali biti dugacki kao ovaj.
Ćaos!💙✌️

TaehyungWhere stories live. Discover now