"Ako ti je to muskost onda nisi normalan." Ostavio je sprej na sto i seo na stolicu. "Da sam normalan nebih bio ovde." Nasmejao sam se. "A i ako ti smeta daj mi da se okupam." Rekao sam i uhvatio se za sipke. "Nema sanse da te pustim van stanice." Rekao je i zapisivao nesto. "Onda osecaj moju muskost." Lik ce se zgaditi od mene. Ako mislis da hocu tako pobeci onda si glupa. Hocu malu da prebijem na mrtvo. Nisi to ocekivala. Ni ja nisam ocekivao da me izda osoba kojoj sam zivot spasio. Zasto nju optuzujem? Samo je ona znala kojim sam se smerom kretao. Nemoj da je branis sama ce morati da se brani. "Ako planiras da smrduckam i na ispitivanju onda me ostavi ovde sa mojom muskosti. Mozda se i ubudjam." Kada sam to rekoa ustao je i otkljucao vrata celije. "Kreci u moj privatni auto." Rekao je nadrkano. "Sta, hoces da ti se ubudjam u auto." Poceo sam da se smejem ko budala. "Polazi!" Dreknuo je i urario me po glavi. Pratio sam ga do njegovog auta. "Nec-" Hteo je da zucne ali sam ga ja naravno prekinuo. "Vec jesam." Seo sam na suvozacko mesto. Usao je, zatvorio vrata i upalio svog Mercedes Benza. "Vezi pojas konju." Rekao sam i pogledao u njega. "Boli me patka za pojas." Hocu da ga iznerviram. Zanimljivo mi. "Policajac, a ne postuje pravila. Cccc." Rekao sam i cackao mu radio. "Vidim tu bas postujes." Rekao je sarkasticno. "Ja sam kriminalac." Gde se ukljucuje ovo govno od radia. "Kriminalac koj ni otiske prstiju neume da sakrije." Cim je to izgovorio stao je, a ja taman sto sam uklucio radio. "Ne idem odavde dok ne poslusam neku pesmu." Rekao sam i prekrstio ruke. "Ama izlazi napolje da te..." "Nisam oprao dupe tako da nebi da me silujues." Izasao sam. "Nisam to hteo da kazem." Rekao je isfrustirano. "Ne izvlaci se. Svi hoce da me jebu." Rekao i usao u hotel, a on me je pratio i razgledao. Dosao sam do devojke koja tamo radi. "Zdravo, mala. Daj mi kljuceve." Pruzio sam ruku. "Gospodine vec smo vam dali kljuceve." Rekla je i listala po nekoj svesci. "Izgubio sam ih." Kada sam to rekao malecka i zuzu su me pogledali. "Kim morace te da platite kazu zato sto ste izgubili kljuceve." Rekla mi je i dala mi kljuceve. "Evo odmah cu da platim." Rekao sam sarkasticno i krenuo u apartman. Normalno zuzu nije hteo stepenicama nego je gospodin isinstirao da idemo liftom. Bas sam hteo da idem stepenicama kako bih ga jos iznervirao. "Gde su mi kljucevi?" Upitao sam i pipkao po dzepovima. "Nisi valjda izgupio kljuceve." Klepio se u glavu. "Valjda mene trebas da klepis. I vrata nisu zakljucana." Rekao sam i usao. Prvo sta vidim da je drugacije sete to da je sve cisto i uredno. A drugo sva vrata su otvorena, i trece najbitnije nema nje. Zuzu je otisao u kuhinju, a ja u kupatilo. Nema ogledala na podu ni na zidu, ali zato ima zavoja. Napunio sam kadu, skinuo se i legao u toplu vodu. Taman sto sam se opustio zuzu mi kuca na vrata. "Sta hoces?" Upitao sam. "Ide mi se u wc!" Drao se. "Ako je velika nuzda onda ne mozes, a ako je mala mozes." Nisam se brinuo da me vidi golog jer nije mogao zbog pene. Jedino sto je mogao da vidi jeste kako mi mokra kosa brka u oci. "Pederu jedan!" Nadrao se i uleteo u kupatilo. "Ti si prvi pitao da udjes." Rekao sam i pomerio kosu da mi ne brka u oci. Brzo je skinuo pantalone i bokserice. Bokserice i gace nisu isto. Bokserice su udobnije i ima vise mesta. Morao sam da ti kazem jer znam da nemas pojima. Idemo na ocenjivanje. Dupe lepo i okruglo. Kita velika, ali ne veca od moje. NISAM PEDER. Zagnjurio sam toliko da mi se samo oci vide. Posmatrao sam ga sta radi. Obukao sam ga, oprao ruke i kleknuo pored kade. Idalje sam ga gledao. Majko mila on je peder. Gurnuo je ruku u vodu i pipnuo mi ruku. "Vadi tu ruku da ti je nebih odgrizao." Rekao sam i uspravio se.
______________________________________Evo vam deo. Odo da crknem na mesec dana. Ćaos! 💙✌️