-:- Tom -:-

762 16 0
                                    

Daar stond ze dan. Ze was prachtig. Ik heb nog nooit zo'n mooi meisje gezien. Ik lachte. En zei lachte terug. Dit was nu al de beste date die ik ooit gehad heb.
Ga je mee? Vroeg ik al blozend.
Ja even mijn tas pakken. Zei ze. Toen ze zich omdraaide, schreeuwde ik omg in mijn hoofd. Ik heb een fucking date met het mooiste meisje.
Ze draaide zich weer om. En er was een trappetje voor huis, dus ik probeerde een echte gentleman te zijn. En haar van de trap te helpen. Achteraf leek het me een beetje overdreven. 
Waar gaan we eigenlijk heen? Vroeg ze.
Nou ik dacht dus dat we misschien op een terrasje konden zitten. En elkaar dan beter leren kennen.
Leuk idee zei ze, maar ik kon de teleurstelling in haar ogen zien. Had ik dan toch maar iets anders moeten doen? Gelukkig was het onderweg naar de stad al wel super gezellig. Het was een halfuur lopen, maar dat halfuur was zo voorbij.
Toen we aankwamen bij het café, hadden we een leuk plekje uitgekozen. En de ober kwam al vrij snel bij onze tafel. Wat willen jullie bestellen? Ik wees met mijn hand naar alysia, zodat zei als eerst mocht opnoemen.
Doe mij maar de tonijnsalade. En graag met broodje kruidenkaas. Als drinken zou ik graag dan een cola willen.
Dat was het voor u mevrouw? Ja.
En wat mag ik voor de meneer doen? Doe mij maar graag avocado toast met Spa rood.
Is goed. Komt er aan.

Onze gesprekken waren best leuk. En we hadden ook best wel dezelfde interesses. Het voelde alsof ik haar al jaren kende.

Het eten kwam al best snel, maar het drinken duurde even, maar zoals ik alysia zag, genoot ze echt van dit middagje. Hoop ik tenminste. Uiteindelijk kwam ik er ook achter dat ze auto's ook leuk vond. En zelf later graag verschillende sport auto's wou. Dus ik had een idee voor een volgende date als ze die wou.
Ons drinken kwam 5 minuten na dat we het eten kregen er eindelijk aan.
Ik nam gelijk een slok, want ik had best dorst. En alysia volgensmij ook, want zei ging ook gelijk op het drinken af. Ik keek haar aan, maar ik zag dat ze knoeide met haar drinken over haar zelf heen. Ik zag aan haar dat ze zich schaamde. Ik wilde haar helpen, want ik vond het een beetje zielig. Gaat het? Kan ik helpen? Nee je kan niet helpen. En ja het gaat. Zei ze, maar ik wist dat ze barste van binnen. Ze liep naar de toiletten. En ik voelde me stom. Dadelijk dacht ze dat ik haar niet meer zag zitten ofzo. Dat wil ik ook niet. En ze moet zich ook niet schamen voor mij. Ik wil dat ze zich thuis voelt bij mij.

Ik wist dat ze zich zoiezo niet meer goed zou voelen hier, dus ik ging vast betalen. En wachten haar op.
Toen ze aankwam vroeg ik nog een keer of het goed met haar ging. Ze knikte, maar durfde niet te praten. Onderweg probeerde ik haar weer een beetje optevrolijken. Dat lukte een beetje, maar toen we bij haar thuis kwamen, kwam ik nog even binnen. En daar vond ik het veel leuker, dan op zo'n stom terrasje. Zo is de date toch nog een beetje leuk geëindigd. Vooral voor haar. Hoop ik.

it becomes more: Fan Fiction {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu