COLT UN AĞZINDAN
Hiç bukadar kendimi suçlu hissetmemiştim. Rick in kız kardeşi tayloru öldürdüğümde bile. Evet hatalıydım ama bunu hakketmişti ben onu öldürmeseydim o beni öldürecekti. Suan geçmişe dönüp rick ve taylorla tanışmamak okadar çok isterdim ki... Kız kardeşlerim benim yüzümden buradaydılar. Ve hatta benim yüzümden ölecekler, belkide o lanet olası rick gözümün önünde kardeşlerime işkence çektirecekti. Ve en son da beni öldürecekti. O deliden herşeyi beklerim.
Gözlerimi açtım. Aynı odadaydım. Kız kardeşlerim yanımda yoktu. Nereye gitmişlerdi. Sert ve beyaz bir zeminde öylece yatıyordum. Ellerim bağlıydı. Çözmeye çalıştım ipi. A tanrım o da neydi ? Elimi kıpırdattığımda bir sıvı hissetim. Evett orta parmağım tamamen kesilmişti. Bunu ben mi yapmıştım, hatırlamıyordum. Canımın acısından kıvranırken bir anda Hoporlör gıcırdamaya başladı herhalde yine o sürtük konuşacaktı.
Heyy parmaksız bir parmağın eksik nasıl hissediyorsun? Hahah. Bakk coltt Dediklerimi yapmadın ve oyunumu bozdun. Ödlek şey dediklerimi yapmassan küçük kardeşlerini gebertirim anladınmı o orta parmağınıda g*tne sokarım anlıyormusun?
Colt; amk beyinsizi bırak kardeşlerimi...
Bir anda burnuma, genzimi yakan kötü bir koku geldi.ışıklar kapandı. Gerisini hatırlamıyordum.
Rüzgarın esmesiyle bir anda gelen bir titremeyle gözlerimi açtım. Gördüklerim rüyaymıydı. Yo Hayır emma kaçırılmıştı ve sonra kardeşim lucyle o pislik rickin yanına gitmiştim. E burası da ne böyle neredeyim benn? Heyyy kimse yokmu?
Hey niye bağırıyorsun jerry?
Colt; jerry mi jerry kim?
Aaa jerry hadi git işinin başına...
İş miii jery mi?? Bir barda mı çalışıyordum!
Dıdırrırı telefonumu çıkardım. Kardeşlerim yada ailem olmasını ümit ettim. Hatta bir rüyada olsam güzel olurdu.
Colt; alo?
beni çok iyi dinle. Şuan bir oyundasın
bu oyundan çıkmak için dediklerimi yapmak zorundasın.
colt;Kahretsin ne istiyorsun
söyle
İpuçları arayacaksın kendin bulacaksın ben hiçbirşey söylemeyeceğim colt. Kazanamassan burdan çıkamayacaksın anlayacağın sen kendini öldüreceksin benm öldürmeme gerek kalmayacak.
Dıııddd. Kapattı.
Kahretsinn.
COLT bu başka bir kişi başka bir dünyada ne yapacak? Kardeşlerini ve ailesine kurtarabilecekmi? Ya da ailesini geçmişte yaptığı bir hata yüzünden ,rickin sevdiklerinin canını almasına göz mü yumacak?