Coltun ağzından;
Yine sevgilim taylorla buluşmaya gidiyordum. Taylordan gerçekten hoşlanıyordum. Ama bu aralar bir gariplik hissediyordum onda hep yoğundu. Ve benimle pek konuşmuyordu. evine gidip görmeye karar verdim.
Kapıyı calacaktım ki evde kimse yoktu ama kapıları açıktı. Merak ettim acaba birşey olmuşmudur diye içeri girdim
Colt; " heyy kimse yokmu? "
İçeri girdim (evine daha önce sadece bi kere gelmiştim zaten genelde barlarda falandık)
Merdivenden yukarı çıktım rick odası olsa gerekti burası kapıyı açtım aman tanrım! Her Taraf kan gölüne dönmüştü. Yatakta yatan annesini acımasız bir şekilde durmaksızın bıçaklıyordu.
-taylor ne yapıyorsun sennn?
Durmuyordu deli gibiydi bu tanıdığım taylor olamazdı. ricki aramak için bağırarak her odaya baktım.
-heyy dostum neredesin?
Rick; ne işin var burada?
Colt; tayloru görmeye geldim ama o bayan bellayı bıçaklıyor deli gibiydi ben durdaramadım sen belki durdurursun rick
.... sess yokk..
Colt; hey rick tanrı aşkına konuşsanaaaa anneni öldürüyor!
Rick; kess sesini birinci o üvey annem umrumda bile değil ikincisi bizden uzak dur
Dedi.
Colt; delimisin senn dostum kız delirmiş
Rick; evet çünkü biz deliyiz ve sadece üvey annemizi öldürmedik dedi
Tanrım inanmıyorum nasıl insanlarla muhattap olmuşumm !!!
Koşarak yukarı çıktım. Taylorrrr heyyyy taylor
Arkamı döndüm ....
taylor ; "bu gördüklerini kimseye söylemayeceksin"!!
Colt; s*ktr git delimisin sen baştan niye söylemedin böyle pislik oldugunu.
Bir anda üstümü yürümeye başladı bıcağı kaldırdı
"Aaaa yapma Taylorrrr "
Bağırarak kaçmaya çalışıyordum bıçak kolumu sıyırdı. Bıçak yere doğru uçtu Tanrım resmen öldürecekti. Yerdeki bıçağı alarak boğazını kestim ve kaçtım. Evet birini öldürmüştüm. Ama cinayet sayılamazdı öldürmek zorundaydım lanet olsun. ( 3 sene hapiste yattım) hapisten çıktıktan sonra rickin bana bunları ödeteceğini biliyordum.
işte rıckle böyle bir gecmişim vardı.