...
Junmyeon ile göz göze geldik. Dediğim şey ilgisini çekmiş olmalıydı. Gözlerinde kayboluyordum. O sırada gözlerini benden ayırdı ve yemeğine devam etti. Bir anda hayal kırıklığına uğramış gibiydim. Bardağıma uzanıp birkaç yudum su içtim.
O sırada lavaboya gıden Jongin geri döndü ve Junmyeon'un yanında ki yerine oturdu. Çok geçmeden arkasından Jennie'fe gelip yanıma oturdu. Biraz kötü gibiydi. Ne olmuştu ki yukarıda. Dirseğimle Jennie'nin koluma vurdum.
"Yukarıda ne oldu?" diye fısıldadım Jennie'ye.
"Anlatırım" diye cevap verdi. Bakışlarımı sağ tarafımda oturan Lisa'ya çevirdim. Bakışlarını Sehun'dan ayırmıyordu. Cidden de aşıktı bu çocuğa. Nerede görmüştü de tutulmuştu, hiçbir fikrim yoktu. Bir anda bir yerden telefon zil sesi gelmeye başladı.
"Ah üzgünüm benim telefonum" dedi Sehun. Ayağa kalktı ve telefonu açtı.
"Efendim Tzuyu?" diyerek dışarı çıktı.
"Tzuyu?" diye sordu Lisa
Evde büyük bir kıyamet kopacaktı. Depresif bir Lisa'yı çekmek çok zordu.
...
"Ne demek Tzuyu ya?! Tzuyu'nun Sehun ile ne işi var?"
"Sakin ol Lisa, sadece arkadaşda olabilirler" diye teselli etti Lisa'yı Chaeyoung.
"Yah, bugüne bugünlük Sehun'un kimseyle yakın arkadaşlık kurduğu görülmemiştir, 360 Show'da bile onların olabilir dedi"
"Ne tuhaf çocukmuş be" diye gözlerini devirdi Chae. Onların bu haline sırıtırken telefonuyla dalgın şekilde uğraşan Jennie'ye baktım.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Ben pişmanım, onu terk ettiğim için" dedi Jennie.
"Kimi terk ettiğin için unnie?" diye sordu Lisa.
"Salak mısın Lisa, kimi olacak Jongin oppayı" diye cevap verdi Chaeyoung.
"Benden nefret ediyor" dedi Jennie. Ayağa kalktı ve odasına çıktı. Jennie için gerçekten de üzülüyordum. Kai'den ayrıldığından beri asla eski Jennie olmamıştı. Eski Jennie'yi özlüyorduk.
Lisa koşarak odasından siz üstü bilgisayarını çıkardı ve boş şeylerle uğraşmaya başladı.
"Ne yapıyorsun?" diye sordum. Lisa ki kıkırdadı.
"Hiç, sadece bugün EXO yurduna bir kaç tane gizli kamera yerleştirdim" dedi.
"Gizli kamera mı yerleştirdin?" diye sordum merakla.
"Lisa sapık mısın?" diye sordu Chae.
"Sehun'un odasını bilmediğim için bir tane mutfağa, bir tane koridora, bir tane de salona yerleştirdirdim" dedi sırıtarak.
"Amacın ne?" diye sordum.
"Sehun'un hayatında birileri var mı, varsa kim, nerede yaşıyor falan filan" dedi.
"Sasaneng mısın Lisa?" diye sordu Chae.
"Evet, Sehun'un sasaengiyim, bu yöntemi bir sasaeng fanımdan öğrenmiştim," dedi. Chaeyoung gülümsedi.
"Açsana, belki uyumamışlardır" dedi Chaeyoung. Gözlerimi devirdim.
"EXO yurdunu dikizlemeyeceksiniz, sonuçta orada kocam yaşıyor yani" dedim. Lisa ve Chaeyoung piç smile attı.
"Kocasını kıskanırmış Lisa,"
"Kıskanırmış"
Onları umursamayıp Lisa'nın yanına geçtim. Lisa hemen bilgisayarına bağlı olan kameraları açtı. Salonda ki kamera devredeydi. Salonda Baekhyun ve Chanyeol vardı. Birlikte gülüşüyorlardı. Dedikleri net anlaşılmıyordu. Büyük ihtimalle kamerayı uzak bir yere koymuştu. O sırada salona Junmyeon da girdi. Baekhyun kolunu Junmyeon'un omzuna attı ve,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married - Jiho
FanfictionKore'de ünlü program olan We Got Married'in yeni sezonu başladı. Bu sezonda ki isimler halkı oldukça heyecanlandırmıştı. Biri Kore'nin ulusal grubu EXO'nun lideri Suho, diğeri ise dünya da kısa sürede ün salmış olan Blackpink grubunun üyesi Jisoo. ...