Bugün Blackpink ve EXO tanışacaktı. Gerçi herkes birbirlerini yakından tanıyordu da programın aptallığı bu da.
Sabah erken kalkıp direk şirkete gittim. Bugün Yerim'in demesine göre Joohyun şirkete erken gelecekti. Onu görmek için fırsattı işte.
Red Velvet'ın pratik odasının önüne geldim. İçimde nedensizce kötü bir his vardı. Kapıyı yarım açıp gerçeklerle yüzleştim. Onları birlikte görünce kalbime saplanan bıcak daha da acıtıyordu. Yıllarca Joohyun'a karşı hisler beslemiştim ve şimdi onu başka biriyle... Onun burada ne işi vardı?
Joohyun'un kollarından ayrılan Jin onu öptü. Yok, daha fazla izleyemezdim. Yarısı açık olan kapıyı onların duyabileceği nitelikte kapattım ve oradan uzaklaştım. Hâlâ gördükletimi sindirememiştüm. Sevgilisi olduğunu bilmiyordum. Parmaklarımı saçlarımın arasında geçirdim. Senelerdir Joohyun'a aşıktım fakat Joohyun, başkasına aitti.
Yıkılmış şekilde yurda döndüm. Yerde Baekhyun ve Sehun, Chanyeol'un üzerinde oturuyor, Chanyeol ise can çekişirken, Jongdae videolarını çekiyordu. Onları göz ardı edip odama çıktım ve yatağa attım kendimi. Canım yanıyordu işte. Her ne kadar da umursamasamda nereye kadar umursamayacaktım ki?
Bir süre sonra telefonum çalmaya başladı. Sinirle kim aradığına bakmadan telefonu açtım.
"Ne var be!"
"Dostum? Yanlış numarayı mı aramışım?"
Yixing'in sesini duyunca kendimi düzelttim. Hayırsız kuzu, kendini çinlere attıktan sonra bizi unutmuştu.
"Yixing? Üzgünüm aklım başka bişeyde de"
"Sakın Joohyun'dan bahsetme yoksa bir daha aramam"
Yixing'in cümlesini duyunca gülümsedim.
"Sanki ondan önce de arıyordun da" diye söylendim.
"Hey hey, sakın olsana. Boş zamanım olmadı"
"Pekala öyle olsun"
"Ah, üzgünüm Junmyeon, biraz işim var sonra görüşürüz" dedi ve telefonu kapattı. Gözlerimi devirdim. Onu cidden özlüyordum. Eskisi günü değildi. Sürekli bir işi çıkıyordu. Telefonu yatağa atıp ayağa kalktım. Paytak paytak yürüyerek aşağı indim. Aşağıda sadece Baekhyun'u görünce şaşırdım.
"Diğerleri nerede?" diye sordum.
"Aaa, Chanyeol ve Sehun'un acilen şirkete gitmesi gerekti, Kyungsoo alışverişe çıktı, Jongdae odasında oyun oynuyor, Jongin ise bu akşam Jennie'nin de geleceğini duyunca apar topar evden ayrıldı. Galiba ondan kaçıyor" dedi. Kafamı onaylarca sallayıp Baekhyun'un yanına oturdum.
"Hey sen iyi misin?" diye sordu Baekhyun. Ona yalan söyleyemezdim. Kafamı iki yana salladım. Baekhyun kolunu omzuma attı ve,
"Ne oldu anlat hadi hyunguna" dedi. Ona ters ters baktım.
"Ben senden büyüğüm Baekhyun" dedim. Baekhyun ağzını büktü.
"Aman biliyoruz, genelde Minseok hyung bir sorunumuz olduğu zaman 'ne oldu? Hadi anlat hyunguna' derdi de ondan şey ettim" dedi. Kesinlikle onu özlüyordu.
"Joohyun, Jin ile çıkıyormuş" dedim bir anda.
"Hangi Jin? BTS'den Jin mi?" diye sordu.
"Başka Jin mi var Baek?" diye sordum. Baekhyun seri bir kahkaha attı.
"Ciddi misin? Joohyun'un tipi bile değil" dedi.
"Ama bugün Red Velvet'in pratik odasında yakınlardı" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married - Jiho
FanficKore'de ünlü program olan We Got Married'in yeni sezonu başladı. Bu sezonda ki isimler halkı oldukça heyecanlandırmıştı. Biri Kore'nin ulusal grubu EXO'nun lideri Suho, diğeri ise dünya da kısa sürede ün salmış olan Blackpink grubunun üyesi Jisoo. ...