4.6

224 16 1
                                    




Evet şuan napıyoruz dersiniz yeni evimizin temizliğini, Affan sayesinde hem ev derdinden  kurtulmuştuk hemde Affanla çok yakın olmuş oluyoruz bi taşla iki kuş anlayacağınız. :) Affan dediği gibi adamı bırakmamıştı biz geldiğimizde adam bize alın şunu başımdan der gibi bakıyordu, gelene kadar ne yaptıysa adama artık. :) Neyse olayın özeti şu ki adam bize evi verdi, şansımıza biz gelene kadar eski ev sahipleri de gitmişti zaten, bizde buna istinaden evi temizlemeye başladık ne kadar erken o kadar iyi gerçi Affanın evinde kalmakta iyiydi ama her neyse konumuz bu değil. :) 

Allahtan ev sahiplerini öyle kirli insanlar değilmiş de dip köşe temizlememize gerek kalmadı. Tabi gerek kalmadı dememe bakmayın akşama anca bitirebildik en sonda hepimizin perti çıkmıştı. :) Ne kadar evi tutmuş olsak da yanımızdaki bi kaç eşyadan başka temel eşyalar olmadığından yatmaya Affana gitmiştik ve gider gitmez herkes yatağında yorguluktan bayılmıştı. :) 

Sabah kapı sesiyle uyanmıştım bu kadar erkenden kim gelebilirdi acaba hayır benden başka kimsede uyanmadığı için mis gibi yatağımdan kalkıp kapıyı açmak bana kalmıştı. Kapıyı açtığımda karşımda kargocuyu görmeyi beklemiyordum açıkçası, dün anneme evi bulduğumuzu söylediğim gibi kadın eşya yollamış buraya hayır acelen ne anlamadım ki. Eee bu kadar erken uyandığıma göre kahvaltı hazırlamak bana düştü. Bu arada erken erken dediğime bakmayın saat 10'du ee napıyım bana göre erken hele dünkü o yorgunluktan sonra baya erken.

Neyse mis gibi bir kahvaltı hazırlayıp bizimkileri çağırdım ve güzelce kahvaltı yapmaya başladık. Daha sonra da evden gelen eşyaları yeni evimize yerleştirmeye başlayacaktık.








Hiç yazmadığım türden bi yazı oldu bu tür yazmada pek başarılı değilim açıkçası umarım beğenirsiniz :) 

Bende böyle yazmak istemiyorum diyalogları daha ağır tuttuğum bölümler yazmayı daha çok seviyorum :)

Arada böylede bölümler oluyor ;)

Neyse çok uzattım Vote / Yorum desteklerinizi bekliyorum :)

AFKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin