1.Fejezet

331 24 25
                                    

Történetünk Magnólia városában kezdődött,azon belül is Magnólia Gimnázium előtt található térem.  A téren gyönyörű cseresznyefák találhatók,amelyek csodaszépen virágoztak.Néhány fiatal diák a Gimnázium kapuján kívül futott,amikor az egyik lány lihegve megállt.

- Várj Juvia, nem bírok tovább futni - mondta a szőke hajú lány.

Ez a lány Lucy Heartfilia, nagyon szorgalmas és segítőkész. A gimnázium második legjobb tanulója.

- Mi a baj csajszi? Talán sok volt az ital tegnap este? - kérdezte vigyorogva a lilahajú lány.

Ez a lány Levy McGarden. Lucy egyik barátnője. Alacsony kinézete miatt,mindig próbál keménynek mutatkozni. Nagyon kiváncsi,mindent tudni akar,ami a barátaival kapcsolatos.

- Levy,te csak ne beszélj! Ha jól emlékszem kettőnk közül,téged kellett hamarabb hazavinni - mondta Lucy és leült a legközelebbi padra.

- Nos...ez igaz,de te is eláztál csajszi - vágta rá Levy

- Csajok,legyetek kedvesek és hagyjátok abba - mondta dühösen egy hosszú kékhajú lány.

Ez a lány Juvia Lockser,a gimnázium éltanulója. Lucy legjobb barátnője. Apja a híres Lockser Vállalat elnöke, szülei emiatt sok mindent várnak el lányuktól.

- Lányok,nem mindegy,hogy ki ment hamarabb haza? A lényeg,hogy minketten berúgtatok - mondta nevetve az ezüst hajú lány.

Ez a lány Yukino Aguria szintén Lucy barátnője. Magabiztos,ő mindig komondja azt,amit gondol.

- Yukinonak igaza van. Inkább menjünk haza - mondta mosolyogva Juvia

- Várjatok,most jutott eszembe valami. Ki vitt minket haza? - kérdezte Levy a lányokra nézve.

- Rám ne nézz! A tegnap estéről nincs sok emlékem - mondta védekezően Lucy

- Gray és Zeref volt. - mondta Juvia mosolyogva

- Mi? Gray és Zeref? Ez milyen szívás - mondta lehangolva Lucy

- Nyugi kislány,Gray amilyen szívtipró olyan aranyos is - nevetett Yukino

- Yukino,ne Juvia előtt - mondta halkan Lucy

- Miért is? - kérdezte kiváncsian Levy

- Hát te nem tudtad? Gray és Juvia együtt vannak - mondta mosolyogva Lucy

- Mi? Ez most komoly? Nahát csajszi,te aztán szerencsés vagy,megnyerted a főnyereményt - mosolyodott el Levy

- Köszönöm én is szerencsésnek tartom magam. De most,hogy így említitek találkozóm van vele - mondta Juvia

- Várj kislány,előbb mesélj csak,hogy is történt? - kérdezte Yukino

- Majd később elmesélem,most sietek - mondta Juvia

- Na nem csajszikám,innen addig nem mész el,amíg el nem meséled,hogy szerezted meg a suli legmenőbb pasiját - mondta karba tett kézzel Levy

- Jó,rendben,ahogy akarod. Ahogy téged ismerlek addig úgyse engedsz el sehova. - mondta nevetve Juvia - Szóval egy diszkóban történt egy hónappal ezelőtt. Egy fiúval mentem oda,de az zaklatni kezdett és ekkor megjelent Gray. Leütötte a fiút,majd hazakísért. Ettől kezdve minden nap megvárt a suli előtt és hazakísért engem,ha épp nem veletek lógtam. - mondta mosolyogva

- Na és mikor kért meg,hogy legyél a barátnője? - kérdezte Yukino

- Nem sokkal később,egy házibuliban - válaszolta Juvia

- Na és csók volt már csajszikám? - kérdezte Levy

- Na de Levy! Ez személyes dolog - mondta Lucy

- Semmi baj Lucy,ismered Levy-t. Mindent tudni akar - mondta nevetve Juvia. - És igen Levy,már az is volt - pirult el Juvia

- Na és hogy csókol a szívtipró? - kérdezte kuncogva Levy

- Levy! - állt fel mérgesen Lucy

Ekkor megjelent az emlegetett Gray és barátai Laxus, Mirajane, Zeref, Sting,Erik és Gajeel.

- Hello édes,remélem nem zavarunk - mondta mosolyogva a fekete hajú fiú. 

Ez a fiú Gray Fullbuster, a gimnázium legmenőbb pasija,valamint a híres Fullbuster Vállalat elnökének a fia. Emiatt sokszor beképzelt a viselkedése.

- Drágám,ne haragudj. Már éppen indulni akartam,de a lányok feltartottak engem - mondta Juvia mosolyogva.

Ekkor Juvia odasietett a fiúhoz és megölelte őt,a fiú pedig megcsókolta a lányt.

- Rád sosem tudnék haragudni - mondta szerelmesen Gray

- Itt úgy látom dúl a szerelem - mondta vigyorogva egy sötét fekete hajú fiú

Ez a fiú Zeref Kamachi ,Gray egyik barátja és egy igazi nőcsábász. Hiába akar minden nőt megszerezni, sose sikerül neki. 

- Nem lehet mindenki olyan szerencsétlen a szerelemben,mint te Zeref - mondta egy szőke hajú fiú Mirajane kezét fogva.

Ez a fiú Laxus Dreyar, Gray egyik jóbarátja. Imádja szivatni barátait,főként Zeref-et,akit már kiskora óta ismer.

- Na,na bántsatok már mindig. Én nem tehetek róla! - mondta sértődötted Zeref. - A helyzet az,hogy a lányok túlságosan vakok,nem látják bennem a tökéletességet. Nekem olyan lány kell,aki olyan tökéletes mint én - mondta nevetve a fiú

- Ha te mondod Zeref...na de mi itthagyjuk a társaságot. - mondta Gray és magával húzta Juvia-t.

- Hello, aztán semmi rosszalkodás. Rajtad tartom a szemem Gray Fullbuster - mondta karba tett kézzel a szőke hajú fiú,majd ő is elment Yukino-val.

Ez a fiú Sting Lockser,Juvia unokatestvére. Juvia-val együtt nőttek fel,olyanok egymásnak, mint az igazi testvérek. 

- Na úgy látszik mi itt ragadtunk. Fiúk mit szólnátok egy ebédhez? Én farkas éhes vagyok - mondta Levy a hasát fogva.

- Bocsi,de nekem haza kell sietnem, tudod anya miatt - mondta egy vörös hajú fiú és már el is szaladt.

Ez a fiú Erik Takashi,Sting egyik barátja. Az édesanyja sokat betegeskedik,ezért minél több időt akar vele tölteni. 

- Nekünk is mennünk kell - szólt egy hosszú fehér hajú lány és Laxus-al együtt szintén elment.

Ez a lány Mirajane Strauss,Laxus barátnője. 

- Akkor ezek szerint négyen maradtunk. Fiúk nektek is el kell mennetek? Vagy még tudtok maradni? - kérdezte Levy

- Nem kell elmennem,én még maradok szivi - válaszolt kacéran Zeref.

- Szintén maradok,te gyönyörűséges lány - mondta mosolyogva egy hosszú fekete hajú fiú.

Ez a fiú Gajell Redfox,Gray barátja. Nem meri bevallani az érzéseit Levy-nek,pedig odavan a lányért.

- Lucy Heartfilia! Az igazgatőnő beszélni szeretne veled - mondta egy alacsony, őszes hajú, szakállas férfi.

Ez a férfi Makarov Dreyar, a Magnólia Gimnázium történelem tanára.

- Máris megyek tanár úr. Nos úgy tűnik most nem tartok veletek. Sziasztok fiatalok holnap találkozunk. - mondta Lucy mosolyogva, majd az iskola felé vette az irányt. 

- Mi is menjünk - mondta Gajeel és Zeref-el meg Levy-vel a park felé indultak.

Sziasztok. Meghoztam az új történetemet. Tudom,lehethogy ez a rész unalmas lett egy kicsit,de remélem a kövi jobb lesz. Még nem vagyok az írásban olyan jó,szóval bármilyen építő jellegű kritikát elfogadok :) Írjátok meg a véleményeteket,hogy milyen lett :) 

NaLu - JégszívWhere stories live. Discover now