အ႐ုပ္ဆိုင္ကေကာင္ကေလး(part-1)

4.6K 132 7
                                    

[Zawgyi]

အ႐ုပ္...အ႐ုပ္တဲ့...က်ေနာ္တို႔ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့အဲ့ဒီအ႐ုပ္ကေလးေတြဟာဘဝတစ္ခုလိုထင္ၿပီးလိုခ်င္တပ္မက္ခဲ့ၾကတယ္...တကယ္တမ္းက်ေတာ့အ႐ုပ္ေတြကိုဘယ္တုန္းကမွၾကာၾကာမျမတ္ႏိုးခဲ့ၾကဘူး...အခ်ိန္တန္ေတာ့စြန္႔ပစ္ခဲ့ၾကတာပဲ..ဒါကက်ေနာ္တို႔ရဲ႕ငယ္ဘဝ..က်ေနာ္တို႔ကအ႐ုပ္ေတြကိုကစားခဲ့တာေလ..သာယာလိုက္တဲ့ဘဝ..ဒါေပမယ့္..က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္အ႐ုပ္ေတြအျဖစ္ကစားခံရတဲ့အခါ ဘဝကမသာယာေတာ့ဘူးေနာ္...ခံစားရခက္လြန္းတယ္..နာက်င္ရလြန္းတယ္..အလူးအလဲပဲေပါ့..

အ႐ုပ္ဆိုင္ေလးရဲ႕ေကာင္တာမွာထိုင္ရင္းအစီအရီစီထားေသာစင္ကိုယ္စီကအ႐ုပ္ကေလးေတြကိုေငးရင္းအေတြးမ်ားစြာပ်ံ႕လြင့္ေနမိေသာမိမိကိုလႈပ္ႏိႈးလိုက္တာက..

"အစ္ကို...ဒီအ႐ုပ္ေလးယူမယ္ေနာ္.."

ဆယ္ႏွစ္သားအရြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္...နားရြက္ကားကားေလးနဲ႔..ပါးခ်ိဳင့္ေလးကအစသူနဲ႔တူေနတာ..လက္ထဲကကိုင္ထားတဲ့အ႐ုပ္ကေလးကPikachu..ဒီေကာင္ေလးေၾကာင့္သူ႔ကိုသတိရမိသြားေစျပန္သည္....ခင္ဗ်ားဟာေလ..အခ်ိန္ေတြၾကာတာေတာင္လူကိုျပဳစားထားတုန္း..

"ညီေလး...မင္းကpikachuႀကိဳက္လို႔လား..."

"ဟုတ္တယ္အကို...က်ေနာ္အႀကိဳက္ဆံုးကာတြန္းဇာတ္ေကာင္ေလးမို႔ပါ..."

"အကိုလက္ေဆာင္ေပးလိုက္မယ္..ပိုက္ဆံမေပးနဲ႔ေတာ့ေနာ္ညီေလး.."

ေကာင္ေလးကက်ေနာ့္ကိုအံ့အားသင့္စြာျပန္ၾကည့္၏..ထို႔ေနာက္က်ေနာ္မထင္ထားေသာအျပဳအမူတစ္ခုေပၚထြက္လာခဲ့သည္..

"အကို႔ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ဒါေပမယ့္..က်ေနာ္လက္မခံပါရေစနဲ႔..ဒီအ႐ုပ္ကေလးဝယ္ဖ္ုိ႔က်ေနာ္တစ္ပတ္လံုးမုန္႔ဖိုးစုခဲ့တာပါ..က်ေနာ့္ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ကဒီအ႐ုပ္ေလးကိုတန္ဖိုးထားၿပီးျဖစ္တည္လာတာမို႔..က်ေနာ့္မုန္႔ဖိုးနဲ႔ဝယ္ခြင့္ျပဳပါ..."

က်ေနာ္ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ျပံဳးမိသြားတယ္..

"ညီေလး...ဒါဘယ္သူ႔အတြက္လဲ.."

ေကာင္ေလးကက်ေနာ့္ကိုဒုတိယအႀကိမ္ထပ္ၿပီးအံ့အားသင့္သြားျပန္တယ္..ထို႔ေနာက္႐ွက္သြားေသာပံုစံေလးနဲ႔..

🚶အ႐ုပ္ကေလး🏃[Completed]Where stories live. Discover now