ေသာ့ခတ္ထားတဲ့အတိတ္တစ္ခု(Part-8)

898 45 4
                                    

[Zawgyi]

"Jibin ya...ထေတာ့ေနာ္..Chan Hyungကမနက္စာျပင္ေနၿပီ..ဒီေန႔jibinေက်ာင္းတက္ရမွာေနာ္.."

အခန္းတံခါးကိုေခါက္ၿပီးလာႏိႈးတဲ့Baek..

"Nae...ထခဲ့မယ္ေနာ္.."

Jibinရဲ႕အိပ္ခ်င္မူးတူးေအာ္သံေလးျပန္ထြက္ေပၚလာ၍Baekတစ္ေယာက္စိတ္ခ်လက္ခ်မီးဖိုေခ်ာင္ဘက္ကိုထြက္လာခဲ့သည္..

"Chan..."

ေနာက္ဘက္ဆီကျဖစ္ေပၚလာေသာေႏြးေထြးမႈနဲ႔အတူေပၚလာတဲ့အသံတိုးတိုးေလး..လုပ္ေနလက္စအလုပ္ကိုရပ္လိုက္ကာေနာက္ေက်ာဘက္ကသိုင္းဖက္ထားတဲ့ခ်စ္သူေလးကိုရင္ခြင္ထဲထည့္လိုက္၏..

"ဗ်ာ..."

"က်ေနာ္ဗိုက္ဆာေနပီ..."

ရင္ခြင္ထဲကေနဗိုက္ေလးကိုလက္နဲ႔ပြတ္ျပရင္းဂ်ီက်ေနတဲ့ကေလးေပါက္စေလးလိုကိုယ့္ရဲ႕ခ်စ္သူေလး..

"အဆင္သင့္ျဖစ္ပါၿပီခင္ဗ်ာ..စားလို႔ရပါပီ.."

စားပြဲဆီသို႔ေခၚလာရင္းကိုယ္တိုင္ေဖ်ာ္ထားတဲ့coffeeေလးကိုငွဲ႔ေပးကာအေအးခံေပးရင္းစားပြဲေပၚက sandwich ပန္းကန္ေလးကိုသူ႔ေ႐ွ႕ကိုတိုးေပးလိုက္၏..သို္႔ေပမယ့္မစားေသးပဲက်ေနာ့္ကိုေငးၾကည့္ေန၏..

"Baek..."

"ဗ်..."

"ဗိုက္ဆာေနၿပီဆို..စားေလ.."

Baekကေခါင္းရမ္းျပ၏..

"ဟင္..baekကsandwichႀကိဳက္တယ္မဟုတ္ဘူးလား..."

"Omm ႀကိဳက္တယ္ေလ.."

"အမ္...ဒါဆိုစားေလ.."

"ဟင့္အင္း.....ခဏေလး...chanကၾကည့္ေကာင္းလို႔.."

ေဟာဗ်ာ..ဒီေကာင္ေလး..လူကိုဘယ္လိုေတာင္ရင္ခုန္ေအာင္လုပ္ေနတာလား..ႏႈတ္ခမ္းေလးစူၿပီးေျပာေနတာေလးကအသည္းယားလိုက္တာ...အား...႐ူးေတာ့မွာပဲ..

Baekကထိုင္ခံုကေနထလာကာ..မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာထိုင္ေနတဲ့chanရဲ႕ေပါင္ေပၚကိုတက္ထိုင္လိုက္၏..

"Chan..."

"အင္း..."

"ခြံ႕ေကြၽး..."

"ဟင္.."

"ဘာလဲ..မေကြၽးဘူးေပါ့.."

ေပါင္ေပၚတက္ထိုင္ၿပီးခြၽဲေနတဲ့ဒီခြ်ဲစိန္ေလးကိုဘယ္လိုမ်ားလုပ္ရပါ့မလဲ...

🚶အ႐ုပ္ကေလး🏃[Completed]Where stories live. Discover now