[Zawgyi]
"Yoda...Baekကအမႈကိုဝင္ခံလိုက္ၿပီတဲ့..ဒီေန႔ပဲအမႈၿပီးလို႔ေထာင္ထဲဝင္သြားရၿပီ.."
"ဘာ......ဘယ္လို...ဟာကြာ..ဒီေလာက္ေျပာထားတဲ့ၾကားက.."
"မင္းကိုဒီအသံဖိုင္ေလးေပးဖို႔မွာသြားတယ္.."
သူေပးခဲ့တဲ့အသံဖိုင္ေလးကိုက်ေနာ္နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္..
"Chan....မင္းကငါ့ကိုစိတ္ကုန္ေနၿပီဆိုတာလည္းငါသိပါတယ္..မင္းကငါ့ကိုမခ်စ္ခဲ့ဘူးဆိုတာလည္းငါသိတယ္..ငါတို႔ကတြဲခဲ့ၾကတယ္ဆိုေပမယ့္ငါကမင္းခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ဘယ္တုန္းကမွမျဖစ္ခဲ့ဘူး..ဒါေပမယ့္chan..မင္းကေတာ့ဒီကမၻာမွာငါခ်စ္ရတဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသူပဲ..မင္းငါ့ကိုခ်စ္သည္ျဖစ္ေစမခ်စ္သည္ျဖစ္ေစမင္းကိုငါကခ်စ္ေနမယ့္သူ..မင္းအမႈကိစၥကိုငါလံုးဝေဖာ္ထုတ္သြားမွာမဟုတ္ဘူး..ငါကမင္းစြန္႔ပစ္ၿပီးသားအ႐ုပ္တစ္ခုမို႔ဘာပဲျဖစ္ေနပါေစဂ႐ုမစိုက္ဘဲစိတ္႐ွင္း႐ွင္းနဲ႔သာေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနထိုင္သြားပါ..ငါဆိုတာမင္းဘဝထဲမွာမ႐ွိခဲ့ဘူးလို႔သတ္မွတ္ခ်င္ေနတဲ့မင္းရဲ႕စိတ္တိုင္းက်သာလုပ္ပါ..ငါ့ကိုေရာအခုအမႈကိစၥကိုေရာေမ့ပစ္ၿပီးေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနသြားပါ..အျမဲတမ္းအတြက္မင္းႏိုင္ပါတယ္chan.."
"Baek..."
"ဘာလဲyoda မင္းျဖစ္ခ်င္တာေတြျဖစ္ရလို႔မင္းေပ်ာ္ေနၿပီမဟုတ္လား..သူ႔နာမည္ကိုေခၚဖို႔ေတာင္မင္းနဲ႔မတန္ဘူး...မင္းေပ်ာ္ေပ်ာ္ျကီးသာအႏိုင္ယူလိုက္စမ္းပါကြာ..ငါကေတာ့baekကိုသနားလြန္းလို႔ေသေတာ့မယ္...မင္းကတကယ့္ကိုႏွလံုးသားမ႐ွိတဲ့လူ.."
ေဒါသျပင္းစြာျဖင့္ေအာ္ကာအနားမွထြက္ခြာသြားေလေသာSehun..ေက်ာင္းမွာသူတို႔၂ေယာက္နဲ႔အရင္းႏွီးဆံုးသူျဖစ္တာေျကာင့္baekဘက္ကေနမခံမရပ္ႏိုင္ျဖစ္ေနပါေသာsehun...
Sehunအေနာက္မွာက်န္ရစ္ခဲ့ရင္းၿပိဳလဲမႈမ်ားစြာျဖင့္ဒူးေထာက္က်သြားမိပါေသာchan..
"ငါက...ငါက..ငါကဒီလိုျဖစ္ေစခ်င္တာမဟုတ္ဘူးေလကြာ..အခုေတာ့..အားလံုးကအလကားပဲတဲ့လား..မင္းငါ့ကိုအႏိုင္ေပးေပမယ့္ငါကႏိုင္တဲ့သူတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူးbaek..ငါအႀကီးႀကီး႐ွံုးသြားတာ..မင္းအ႐ွံုးေပးတာကိုငါကလိုခ်င္တာမဟုတ္ဘူးေလ..မင္းအႏိုင္ေပးလိုက္တဲ့ေဟာဒီေကာင္ကအႀကီးမားဆံုးအ႐ွံုးေတြကိုရလိုက္တာပါကြာ..ငါ့မွာမင္းမ႐ွိေတာ့ဘူးေလ..ငါ့မွာ..ငါ့မွာအားလံုးဆံုး႐ွံုးလိုက္ရတာနဲ႔အတူတူပဲ..ငါ့မွာဘာမွမက်န္ေတာ့တာပါကြာ..ငါ႐ွံုးသြားတာပါ.."
YOU ARE READING
🚶အ႐ုပ္ကေလး🏃[Completed]
Fanfiction[Zawgyi] မင္းခိုင္းေစရာမညည္းမၫူလုပ္ မင္းအလိုရွိရာေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ငါဟာေနာက္ဆုံးေတာ့လည္းမင္းရဲ႕အ႐ုပ္သက္သက္ပဲတဲ့လား.. [Unicode] မင်းခိုင်းစေရာမညည်းမညူလုပ် မင်းအလိုရှိရာဆောင်ပေးခဲ့တဲ့ငါဟာနောက်ဆုံးတော့လည်းမင်းရဲ့အရုပ်သက်သက်ပဲတဲ့လား.. #Toy