ကံဇာတ္ဆရာ၏႐ုပ္ေသး႐ုပ္(Part-3)

1.2K 76 1
                                    

[Zawgyi]

ကံၾကမၼာဆိုတာႀကီးကအဆိုးခ်ည္းပဲမဟုတ္ေပမယ့္က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ကံေကာင္းျခင္းေတြဟာခင္ဗ်ားထြက္သြားကတည္းကေပ်ာက္ဆံုးခဲ့ရတာ...အခုခင္ဗ်ားျပန္လာေတာ့မယ္တဲ့..ခင္ဗ်ားနဲ႔အတူက်ေနာ့္ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြျပန္ပါလာႏိုင္မလား..ဒါကေတာ့တကယ္ကိုမေမ်ွာ္လင့္သင့္တဲ့အရာပဲ..ဒါေပမယ့္ဒီအရူးကေမ်ွာ္လင့္ေနမိတယ္chan..

"Baekhyun shi...Chanyeol koreaကိုဒီေန႔ျပန္လာမွာတဲ့..သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြသြားႀကိဳေနၾကတယ္.."

ႀကိဳသိၿပီးသားကိစၥမို႔ျပံဳး၍သာတံု႔ျပန္လိုက္မိသည္..

"ေမာင္ေလးသြားမေတြ႔ဘူးလား..ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္နင္သူ႔ကိုလြမ္းေနတာမဟုတ္လား..၅ႏွစ္ေတာင္ၾကာေနၿပီပဲေလ..ၿပီးခဲ့တာေတြထားခဲ့ၿပီးသြားႀကိဳလိုက္ပါလား.."

ေခါင္းသာညိတ္ျပလ်ွက္က်ေနာ္တိတ္ဆိတ္ေနမိသည္..ေသြးေအးေနလို႔လား..မဟုတ္ဘူးchan..က်ေနာ့္ရင္ဘတ္ထဲဗေလာင္ဆူေနတာ..ၿပီးခဲ့တာေတြကမ႐ွိခဲ့ရင္..မင္းငါ့ကိုထားခဲ့တာေတြကအိပ္မက္သက္သက္ဆိုရင္သိပ္ေကာင္းမွာပဲ..

အလိုက္မသိတဲ့က်ေနာ့္ခနၶာကိုယ္ကခင္ဗ်ားျပန္ေရာက္ေနၿပီဆိုတာနဲ႔ခင္ဗ်ား႐ွိတဲ့ေနရာကိုအေရာက္လာခဲ့မိတယ္..အခုလည္းေလဆိပ္ထဲကိုက်ေနာ္ေရာက္ေနမိၿပီ..ေဟာ..ေလယာဥ္ေတာင္ဆိုက္လာၿပီပဲ..
ေလယာဥ္႐ွိရာကိုလွမ္းၾကည့္မိေသာအခါေလယာဥ္ေပၚကေနႂကြႂကြယြယြဆင္းလာေသာchanကိုေတြ႔ရ၏..ပ်ိဳတိုင္းႀကိဳက္တဲ့ႏွင္းဆီခိုင္(သို႔မဟုတ္)Park Chanyeolဆိုတဲ့ဂုဏ္ပုဒ္အတိုင္းတကယ္ကိုၾကည့္ေကာင္းတဲ့chan..သူ႔အျပံဳး သူ႔အမူအရာ သူ႔အသံ သူ႔ဟန္ပန္..အားလံုးကperfectျဖစ္လြန္းလွတယ္...သူ႔ကိုသည္းသည္းလႈပ္သေဘာက်ေနၾကပါေသာ Crushမေလးမ်ားကသူ႔နားအျပည့္လာႀကိဳေနၾက၏..

"Wow....oppaအရမ္းေခ်ာလာတာပဲ..အရင္ထက္ေတာင္ပိုၾကည့္ေကာင္းလာတယ္..ေႂကြပါၿပီေနာ္.."

"ဟဲ့ဟဲ့..အဲ့ဒါငါ့oppaပါေနာ္..ဟုတ္တယ္မဟုတ္လားoppa.."

"ဒါေပါ့ဒါေပါ့..ကိုကမင္းေလးတို႔အားလံုးရဲ႕oppaပဲေလမဟုတ္ဘူးလား.."

က်ေနာ္ဒီျမင္ကြင္းေတြကိုျမင္ခ်င္လို႔လာေစာင့္ေနတာမဟုတ္ဘူးေနာ္Chan..ခင္ဗ်ားျပံဳးေနတယ္..အခုခ်ိန္ထိခင္ဗ်ားျပံဳးေနတုန္းပဲ..က်ေနာ္ကေတာ့ခင္ဗ်ားထြက္သြားကတည္းကအျမဲတမ္းငိုေနရတဲ့ေကာင္..

🚶အ႐ုပ္ကေလး🏃[Completed]Where stories live. Discover now