Yüksek Not

207 24 9
                                    

       Nasıl olurdu anlamadım. Bu haksızlıktı. Ben sınava haftalarca gözümü kırpmadan çalışırken. Bay Ormantik benden daha yüksek bir not alıyordu üstelik hiç çalışmamasına rahmen. Chetan'ın eve adımını atmasından beri hayatım tamamen değişti . Ablamın ve yeğenimin bana karşı tutumu değişmişti.Üstelik Chetan eve geldiği ilk gün odamın yarısını kaptı enişteme ne kadar yalvarsamda " Başka oda yok azcık idare et."dedi. Bay Ormantiği nasıl idare edeceğimi bilmiyordum.Üstelik geldiği günden beri odam çöplüğe dönmüştü. Bir ara yerdeki kıyafetlerin içinde boğulacağımı zannetmiştim.Ne kadar düzenlesem temizlesemde akşama çöplüğe dönüyordu.Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Ablam salondan bağırarak:" Yemek hazır bir daha çağırmıycam çabuk inin sofraya." dedi. Yemek masasının yanına gelip sandalyeyi çektim. Ablam  Devraj'ın kollarından tutarak:"Ellerini yıkadın mı bakıyım." dedi. Ablam bu konuda çok titizdi fakat anlamadığım Chetan gibi pasaklı birini nasıl sevebilirdi anlamış değildim. Chetan hiç boş sandalye bulamamış olacak ki (!) gelip yan tarafıma oturmuştu. Eniştem sofraya gelince ilk bana sarılıp yanağımdan öperek: " Nasılsın prenses ?" dedi ve ablama sarılarak : "Çok güzelsin kraliçem ."dedi. Ablamın suratı asıktı . Eniştemin omuzuna vurarak: "Bu saate kadar nerdeydin Bay Akash."dedi. Eniştem yerine oturarak o gamzesini gösterecek gülümsemesini yaparak: "Özür dilerim kraliçem. Biliyorsun işlerim çok yoğun. Yoksa beni işimden mi kıskandın ."dedi.Ablam gülerek:"Evet kıskanıyorum deli şey."dedi.Tuza uzanamadığım için Devraj'a bakarak:"Teyzecim bana şu tuzluğu uzatırmısın." dedim. Ne derse beğinirsiniz : " Hamburger alırsan uzatırım."dedi. Eniştem Devraj'a bakarak: " Olamaz." dedi ve Chetana dönerek : " Geldiğin gibi çocuğu da mı kemdine benzettin. Resmen rüşfet istedi." dedi. Chetan yutkunarak : "Çocuk beni örnek almak istemiş KİNG ." dedi. O sözle eniştem  masada duran kara biberliği Chetana attı. Chetan karabiberliği tutarak: "Ama ya KİNG..." dedi.Ablam eniştemin sinirlendiğini görünce konuyu dağıtarak:" Aa.. Doğruya bugün siz sınav oldunuz değil mi? Nasıl geçti peki." dedi. Ben suratım asık bir şekilde :" 98 aldım sınavdan ."dedim. Eniştem bana bakarak :"Prenses sınavdan 98 aldım diye neden üzülüyorsun. 98 çok iyi bir not."dedi . Onun üzerine Chetan bana bakarak :"Bende 100 aldım sınavdan yani bazı AYAKLI BEYİNLER gibi çalışmadan aldım o 100 puanı ."dedi . O sözle bağırarak: "Kaçacak delik ara BAY ORMANTİK seni ait olduğun yere yollamama az kaldı adı ise ÖTEKİ DÜNYA."dedim ve ona vurdum. Bir anda kavga etmiştik. 

                     Kararımı vermiştim. Bu andan itibaren onu bu evden göndermek için herşeyi yapacağım. Görecek BAY ORMANTİK , dünyanın kaç bucak olduğunu ona AYAKLI BEYİN gösterecek. OĞLUM BİTTİN SEN BU ANDAN BERİ SEN ARTIK BENİM DÜŞMANIMSIN.

EVDEKİ ORMANTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin