Kurs başlamış, bitmiş ve hakemliğim resmen başlamıştı. Hatta ilk maçımda kağıda otururum derken direkt olarak makineye oturmak garip gelmişti😄 sonra maça başladık ve maç aşırı güzeldi ki dün gibi aklımda (sezon biteli 1 ay oldu o maç oynanalı 5 ay) her neyse hedefime ulaşmıştım ve mutluydum on ikinci sınıftım ve sınava çalışmam gerekirken sevdam olan basketboldan kopamazdım. Babam sürekli ders çalış diyordu bende dersimi çalışıp sürekli salona gidiyordum önemli olsun önemsiz olsun maç benim için maçtı ve oyunculuğu da özlüyordum özlemimi anlatmaya kalksam bölüm baya uzardı kesin (Amma boş yaptın be Atakan) maçlar güzelce devam ederken okul maçları başlayacaktı ve okul maçına çıkar mısın dediklerinde tereddüt etmeden kabul ettim ve maça çıkmaya başladım sonra bilin bakalım ne oldu. Mezun olduğum orta okulun maçı varmış ve inanamadım, iki takımın müdürleri de yakınlarımın olması gururlandırdı her neyse hatasız bir şekilde maçı yönettik ve mezun olduğum ortaokul yenilse bile maç zevkliydi o güne iyi ki Sude'yi(Hakem arkadaşı) çağırmışım dedim çünkü o maçtan önce 3 maça çıkmıştım ve yorulmuştum müsabaka gözlemcimiz olan Albay abiye dedim ki "Abi benim yerime Sude yazsa olur mu?" diye o da" neden" diye sordu ve bende şöyle cevap verdim "Sude'de benimle aynı kurstan ve maça hiç çıkmamış ve kağıda geçmiştim zaten Albay abiden onayı aldıktan sonra Sude'yi çağırıp kağıda oturttuk ve hatasız bir şekilde tamamlamıştı. Maçtan sonra okulun öğrencileriyle fotoğraf çekildikten sonra soyunma odasını basıp hepsine ceza antrenmanınız var demiştim ve okula döndüğümüzde biraz çalıştırdıktan sonra eve dönerken seneye antrenörlük belgesi alıp sizin başınıza mı geçsem dediğimde beden eğitimi öğretmenleri mutlu olurum demişti ve şimdi antrenörlük kursunu dört gözle bekliyorum.
Sezonun sonlarına doğru eğlenceli maçlar oynanacaktı ve bunlar federasyon maçlarıydı. Türkiye şampiyonası ve üniversiteler ligi maçlarına çıkmak için mail atmıştım ve iyi ki atmışım o kadar güzel geçiyordu ki anlatılmaz. Baya bi hakemlerle tanışıp danışma fırsatı bulduğum için çok şanslıydım...
Turnuvalar bitmiş ve toplantı yapılmıştı ilk defa işte basketbolu bu yüzden seviyorum dedim çünkü Şükrü ve Ali Kemal abi etkileyici konuşmalarından sonra daha da sıkı tutunmuştum işime ve başarıyla sezonu tamamlamıştıkSezon sonu toplantısı gelmiş çatmış ve her şey güzel giderken aldığımız bir haberle sarsıntı geçirmiştik çünkü il temsilcimiz ve ilk antrenörüm olan Cengiz babamız görevden ayrılacağını söylemişti ve aradan bir ay geçtikten sonra görevini öğrendik ve çok sevindik, bu sevince C klasman adayı Ozan abimizin pardon OKAN😂(Yanlış yazmışlardı) C klasman olduğunu öğrenince daha da mutlu olduk.
"EĞER SEVĞİNİZ BİR ŞEY VARSA ONA SIMSIKI SARILIN, SARILIN Kİ MUTLU VE BAŞARILI OLUN"
YAKINDA ÜLKEDEN AYRILACAĞIM AMA BASKETBOLDAN KOPMAMAK ADINA GİDECEĞİM YERDEKİ FEDERASYON İLE GÖRÜŞECEĞİM UMARIM HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİREREK DÖNERİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETBOL İLE TANIŞMAM
AventuraHERKESE MERHABA BEN ATAKAN BU HİKAYEMDE BAŞIMDAN GEÇEN SPOR HAYATIMDAKİ OLAYLARI ANLATACAĞIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ