Şu an bir piçin sosyal medya hesaplarını gizlilik dışı aktarımını yaparken hafiften klasik müzik etrafa yayılıyordu, klasik müzik bittikten sonra kahvemden bir yudum aldım, soğumuştu. Dikkatimin dağılmasından nefret eden biriyim bu yüzden gerekmedikçe yanıma kahve almam, alsam bile soğumuş bir kupayla geri dönerim. Ekrana baktım NF- let me down (Multimediya da var,)çalmaya başlaması sinirimi bozdu ve hızla kapattım, çok fazla gürültülü müzikler dikkatimi dağıtıyor ve hata yapabiliyordum, aslında başlangıcı hiç de rahatsız edici değildi.
Ben Türkiyenin en iyi, en büyük 4. Hacker topluluğu, program yöneticisi ve kurucusu Mr. Crime yani "Bay suç", suç kanımda var yani hacker olmakta bir suç öyle değil mi? 14 yaşımdan bu yana bilgisayar ve program dili öğrendim ve suç kopyalaması, dışa aktarım, kötü amaçlar için olmayan birkaç saldırı. Asıl saldırı amacım kötü amaçları ortaya çıkartmaktı ve böyle kötü amaçlı suç işleyen birçok insan var.
Hacker topluluğunun ismi Attack Law Unknown yani (Bilinmeyen saldırı kanunu). Bu grubu uzun zamandır bakmıyorum, belirli zamanlarda saldırı gerçekleştiriyoruz. Tam 3 ay önce 54 hackerla büyük bir saldırı yaptık, herşey benim kontrolüm altında ve hackerlar farklı grup ve topluluğun içinde. Bazıları Spacekingdom grubundan, kız hackerların toplandığı Queens, tam emin olmasam da Big shot vb. birçok gruplardan insanlar katılarak en iyi hackerın maskesini düşürmeye kalktık. Bunun için özel bilgiler, yüksek teknolojili bilgisayarına sayısız alanda virüs bulaştırdıķ, bu sayede virüslerden kurtulmaya çalışırken bize kendi elleriyle bilgilerini verecekti. Ta ki işler biraz yoldan çıktı ve kendi silahımızla vurulmaya kalktık, bunu anlasakta bazı hackerlar saldırıdan vazgeçtiler ve saldırıdan çıktılar. Çok az hackerlar kalmıştı ve bunu atlatmak imkansızdı ve geri çekildik, geri döneceğimize dair not bırakmayı unutmadık.
Kendi gizli programlama sitem yani sadece belirli hackerların şifrelerinin bulunduğu ve eğer yasadışı herhangi bir sorunla karşılaşırsam tüm hesaplarını kitleyip siteden attığım siteye girdim yani kimsenin bilmediği "ağın içindeki ağ da" buluşuyorduk. Bingo bir gizli hacker, anlamam pek uzun sürmeden hızla hesabına girdim genel olarak birkaç bişeyler bırakmalıydı, öyle değil mi?
Şu an sanal dünyada suç işleyen bir genç kız, açıkçası erkek olduğunu düşünüyordum.Sosyal medya sitelerinde hiçbir iz yoktu.
Hızla MX-Ray nickname olan iyi bir hackerın yardımıyla sosyal medya hesabına girdim.
MX-Ray iyi bir hesap dondurma, kapatma ve daha birçok değişik saldırı yababilen bir hacker tam bir Attack Law Unknow topluluğunun üyesi. Kızın bilgilerini aldım, aslında bu kadar güzel bir kızın böyle işlere karışacağını düşünmezdim, diğer hackerlar için çalışıyor olması muhtemeldi. Hesabını silmeden önce bir anonim hesap açıp sosyal medyaya girmesini sağladım, bi nevi davet ettim.Bilinmeyenbiriyim: naber, h?
Nisandnsnra:h derken?
Bilinmeyenbiriyim: Hadi ya, görüyor musun bak, gerçekten bilmiyormuşsun veya biliyorsun.
Nisandnsnra: kimsin sen ya anonim felan mı?
Bilinmeyenbiriyim: Bilmem
öyle miyim, neyse asıl konumuz şu ki senin hakkında çok şey biliyorum bayan h.Nisandnsnra: Bak gerçekten çok saçmaladın, ne diyeceksen açık açık de engel atmayayım.
Bilinmeyenbiriyim: MA5NSG sana birşey çağrıştırıyor mu?
Nisandnsnra: Ya bak uğraşamam Rüzgar, bak bu hiç hoş değil.
Bilinmeyenbiriyim: Ya hiç feyz almıyor musun, bilinmeyen biriyim diyorum ne Rüzgarı? O piçi hiç sevmedim sevmemde zaten.
Nisandnsnra: Bak, ne diyorsun, kimsin, şifremi bilen sadece erkek arkadaşım ve sen o değilim diyorsun!
Bilinmeyenbiriyim: Bir hacker bilgilerini başkasına vermez. Bu bir kuraldır,
Bilinmeyenbiriyim: Tamam bu kadar yeter sanırım. Ben bilinmeyen biriyim yani bulunamayan bir servetim, senin her sırrını bilen. Örneğin; arkadaşlarını, aileni, sevgilin denen o piçi daha birçok.
Nisandnsnra: Ne saçmalıyorsun, ne hackerı! Ne en önemli sırrımın olduğunu biliyor sun? Şaka felan mı bu.
Bilinmeyenbiriyim: Tabi ki desem doğru olmayacak
Mrs. HaLuEyLa, hacker grubundan atıldın iyi şanslar.Oy vermeyi unutmayın, yeni bölümle geri döneceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Mr. Crime & Mrs. HaLuEyLa (Türk Hacker kitabı...)
Ficção AdolescenteNot: Bu hikayede ki kişiler, yer vb. kurgudan ibarettir. Gerçekle bütünleştirilemez veya suça yönlendirmez. Yayımlanma tarihi: 27.07.2019