Felix se trezi în dimineața următoare, cu o durere de cap puternică . Acesta nu a vrut sa stea acasă, asa ca si-a luat cu greu hainele pe el si a coborât, trăgându-si nasul în timp ce a ieșit pe ușă, nu înainte de a o încuia . La un moment dat, s-a oprit și s-a uitat în jur. Simțea că cineva îl urmărește încă de când a ieșit din casă, dar de fiecare dată cand își întorcea privirea, era gol. Dintr-o dată i s-a făcut rece, deși când si-a pus mana pe frunte, îi ardea. ,,Aish, de ce chiar acum...Ah!" acesta țipă când cineva ii pune mâna pe umăr
,,Oh, îmi pare rău dacă te-am speriat " în momentul in care Felix s-a întors, a dat de un băiat cu chip palid care strălucea mai tare decât soarele si care mai avea și un zâmbet orbitor care l-a făcut pe băiatul pistruiat să se simtă inferior din cauza frumuseții pe care o emana acesta. ,,N-nu m-ai speriat " spune, limba imbarligandu-i-se in gura, deoarece era prea orbit de imaginea din fața sa. ,,Ești bine?" îl întreabă băiatul, având încă mâna pe umărul pistruiatului. Felix a observat ca se holba la fața sa, așa ca s-a dat un pas în spate, pentru a-i da mâna jos de pe umărul său. ,,Nu îți face g-griji. Sunt bin-" si chiar înainte să termine ultimul cuvânt, vederea i se incețoșează și leșină in brațele brunetului.Changbin se uită cu dezgust la băiatul leșinat din brațele sale. Nu voia sa își implice sentimentele sau să îl facă pe băiatul a cărui nume nici nu îl știe să creadă ca e interesat de el. Voia doar, să îi guste sângele. Părea atât de ușor, dar din păcate, ultima urmă de conștiință care îi mai rămasese îi spunea să îl ia ajute. Acesta a oftat puternic, după care l-a dus pe pistruiat in apartamentul său, deoarece nu ii știa adresa.
~💎~
Felix își deschise ochii încet, fiind gata să se ridice când în minte ii revin imaginile de dinainte, urmate de o durere puternica de cap care îl făcu să înjure încet.
,,Unde sunt?" spuse acesta confuz după ce analiză camera întunecată in care se afla. Avea un pat mare situat in mijlocul camerei spațioase, un televizor, un dulap si o ușă care ducea spre baie, se gândi băiatul. Camera avea modele ciudate, care dacă te uitai mai bine, închipuiau imagini cu oameni cu ochii roșii și colți. Felix încercă să se apropie de pereți pentru a analiza mai ușor picturile, când din ușă, cineva își drege vocea. ,,Te-ai trezit?" băiatul cu părul ca taciunele îl întreabă părând nervos.
Felix aprobă tăcut, uitându-se puțin prin jur până hotărî să spargă liniștea.,,Um...scuze, dar unde...mă aflu?"
Felix se uită confuz când băiatul din ușă pufni cu dezgust. Acesta îl ignoră si plecă, lasandu-l pe Felix in urmă, împietrit.
,,Ce-a fost asta?" s-a întrebat in șoaptă, după care s-a aruncat in pat, oftand.Poftiți un capitol nou si
Voi încerca sa fiu mai activa :))
CITEȘTI
Kill it {changlix}
Fanfiction,,De ce m-ai ales pe mine?" ,,Pentru ca ești diferit, Felix" a changlix story