@kim.realme: Ne denir bilemiyorum. ben 20 , Jin 22 yaşındaydık. Çok sevdik, aşık olduk. hesap kitap yapmadan, kimselere sormadan, tanıştıktan 3-5 ay sonra Seoul'da yıldırımdan da hızlı bir biçimde kot tişört ile evlendik. 5 yıllık evliliğimizi, aşkımızı miniğimiz Harin ile ödüllendirdik. Bugün o evliliğin sonuna geldik. Evlerimizi ayırsak dahi sevgimizi ve saygımızı bir tutmak, kızımızı mutlu ayrı iki evde büyütmek, ömürlük dost ve yol arkadaşı olmak olmak adına bir karar aldık. Arkama baktığımda bu 5 yıllık maceranın her anına minnettar olduğumu söylemek isterim. Çocuğumuzu büyütürken kocaman ailemizde herkesin birbirini çok sevdiği, saygı duyduğu bir final olsun istedik. hayat uzun bir yolculuk ve biz bu yolculukta kötü hatıralara sahip çocuklar olarak kızımıza kötü hatıralar bırakmak istemedik. Başta kızımız Harin ve ailemizin geri kalan üyeleri düşünüldüğünde buna saygı gösterilmesini rica ediyoruz. Yanımızda olmuş olan herkese teşekkür ederim. Lütfen burada hayatımızda olmaya devam edin. Jin'im, yol arkadaşım, kalbi güzelim, çocuğumun babası... iyi ki vardık.
-beğeniye kapalı-
@x1: ne? LÜTFEN BUNUN GERÇEK OLMADIĞINI SÖYLEYİN!
@x2: BANANE BEN İNANMIYORUM NASIL OLUR YA?! BEN YILLARDIR SİZİN AŞKINIZI İZLEYİP MUTLU OLUYORDUM I-I OLAMAZ YA 😭😭😭
@x3: Umarım ekranın bulanıklaşmasının sebebi telefonum kırılmasıdır
@x4: haha bu bir nisan şakası değil mi? Kahkaha attım.
@x5: @x4 üzgün kanka ama bu bir şaka değil😭 NamJin böyle şaka yapmaz
@jeon.jk: hyung... kararınıza sonsuz saygım var😔😖 ama desteklemiyorum!
Diğer 25.382 yorumu gör
°
@kim.pinksome: bence joon yeterince açıklama yaptı ama ben de bir şeyler söylemek istiyorum. Çok güzel 5 yıl geçirdik birlikte. Yaşadığımız iyi-kötü tüm günler için, miniğimizle birlikte geçirdiğimiz zamanlar için, hissettirdiklerin için, seni sevmeme izin verip, beni sevdiğin için sana minnettarım.
Bazı çoftler gibi burda paylaştığımız fotoğrafları silemeyeceğim çünkü yaşadıklarımızdan pişman değilim.
Joon'um, güzel gülüşlüm, yoldaşım, çocuğumun babası... iyikilerimdin.-beğeniye kapalı-
@x1: HERŞEYE RAĞMEN BİRBİRLERİ HAKKINDA GÜZEL KONUŞMALARI😭
@x2: Ağlamıyorum gözüme NamJin aşkı kaçtı @x2 😭😔😖
@x3: NamJin ayrıldığına göre aşka olan inancımızı kaybede biliriz.
@x4: NEDEN YA NEDEN? BU NASIL Bİ KARAR AMINA KOYAYIM! SİZİ BOŞAYAN HAKIMI DAVA EDİCEM!
@min.swag: hyung, üzdün.
Diğer 29.493 yorumu gör
•••
Herkese merhaba!
Çok az NamJin fici olduğu için
bir NamJin fici ile karşınızdayım.
Ve x karakterleri tamamen farklıdır. Her bölüm farklı şeyler söylüyor olabilirler.
Umarım beğenirsiniz😖♥️