@park.mochi: Adı Jeon Jungkook
Baba adı Kim Seokjin
Baba adı Kim Namjoon
Yaşı 23
Boyu Allah ne verdiyse
Özel yeteneği: kırmızı kar yağdırmak- beğeni ve yoruma kapalı -
•••
"NamJin'in bebeleri🕺🏻"
(Whatsapp grupu)Seokjin: Ee jungkook bize bir açıklama yaparsın herhalde.
Namjoon: Ki bence bir açıklama hakediyoruz.
Belki de Jimin bir açıklama yapmalı.
Yoongi: Kocamı karıştırmayın.
Hoseok: PROTECTIVE BOYFRIEND
YOONMIN FEEEEEEELS
Jimin: ↪Kocamı karıştırmayın
Ya ben seni yerim
Seokjin: @Jungkook buraya gel@Jungkook buraya gel
@Jungkook
@Jungkook
Taehyung: Jungkook uyuyor.
Hoseok: Öğle vakti?
Taehyung: Aşk yaptık, yorgun kendisi
Hoseok: Yoongi hyung orada Jimin'e kocam diyor, sen burda aşk yaptık diyorsun, Jin hyung desen Namjoon'un kemirtileriyle ortalıkta geziyor.
Heme uwuluyorum hem de saplığım yüzüme vuruyor.
Şuan böyleyim.
Jimin: Canım hyungım, Yugyeom'u reddeden sensin ama
Çocuk daha ne yapsın?
Hoseok: Evet, baya ateşli, aynı zamanda tatlı olabilir ama bu onun duygularına inanmadığım gerçeğini değiştirmez.
Üzgünüm ama duygularına inanmıyorum.
Seokjin: İnanmıyorum da ne demek?
Çocuk senin için deli oluyor, farkında mısın?
Hoseok: Ben kişiliğimi sevecek biri istiyorum, dış görünüşümü sevecek birini değil.
Her zaman dış görünüşümle ilgili yorun yapıyor.
Namjoon: Hiç bu açıdan düşünmemiştim.
Yoongi: O seni gerçekten seviyor. Neden bir şans vermiyorun?
Hoseok: Bilmiyorum, emin değilim.
Taehyung: Yugyeom bu yazdıklarına çok üzüldü.
*üzülürdü.
Jungkook: Ben geldim.
Ses kaydı🎙: Öncelikle şunu söyleyeyim, Hoseok hyung, Yugyeom seni gerçekten seviyor. Yanlızca dış görünüşünü değil aynı zamanda kişiliğini de seviyor. İnsanları sürekli gülümsetmeye çalışmanı, neşe saçmanı, hayatımıza gün ışığı olup bizi ıstmanı seviyor ve kendisi de bunu tatmak istiyor fakat çok çekingen, duygularını ifade edemiyor. Eğer ki ona bir şans verirsen — ki bence vermelisin, seni çok mutlu eder.Ve NamJoon hyung ve SeokJin hyung, sizin konuya gelirsek, ben gerçekten bıkmıştım ve üzgündüm. İkinizle de konuşmalı olduğum konuyu ayrı ayrı konuşmaktan, ikiniz arasında mekik dokumaktan, aranızda kalmaktan ve sizi ayrı görmekten bıkmış, üzülmüştüm. İkinizin arasında yok oluyordum ama siz bunu fark etmiyordunuz.
Konserde kız öyle diyince ben de kar yağdırırsam barışırsınız diye düşündüm. Seoul belediyesiyle konuştum, biraz para karşılığında kabul etdiler ve ta-dam. Barıştınız. Mutlusunuz, mutluyum, mutluyuz.
Eğer bunu öğrendikten sonra yine ayrılmak isterseniz anlarım ama şunu unutmayın ki arada ben varım. Siz benim için apayrı iki kişilik ailesiniz. Ailemin parçlanmasını istemiyorum.
Namjoon: Jungkook, ben böyle düşündüğünü bilmiyordum.
Özür dilerim.
Seokjin: Artık ayrılık yok Kook.
Bundan sonra eskisi gibi olacağız.
Sen de Namu'yla benim oğlum olarak kalacaksın, yok olmayacaksın.
💜
Jungkook: