Yanlış hatırlamıyorsunuz. Böyle bir kitap vardı vğfleçsöcıfk. Önceki bölümü ıyle bir yerde bitirmişim ki, devamını getiremedim. Şimdi anca oldu.
Sonda bırazcık edepsiz şeyler yazmak istiyordum ama yazamadım. Sorry :(
İyi okumalar💕
•••
"Ev-vet sayın seyirciler, bu gün bir ocak iki bin yirmi! Yeni yılın ilk magazin haberine hazır mıyız bakalım? Evet dediğinizi duyar gibiyim! O zaman başlayalım! Öncelikle haberimize NamJin adı ile anılan ünlü rapçi Kim Namjoon namı diğer RM ve ünlü model Kim SeokJin'in aşk serüveni ile başlayacağız. Öncelikle kısa bir hatırlatma yapalım aşklarına! Hadi aşkları hakkındaki ilk yaptığımız haberi izleyelim!"
(Eski röportaj videosu)
"Aniden yaptığınız evlilik ile ilgili ne söylemek istersiniz?"
"Aniden? Yani sevdikten sonra ani olmasının bir önemi kalmıyor bence."
NamJoon kocasını onaylarcasına kafasını sallayıp konuştu. "Bence de. İkimiz de duygularımızdan eminiz. Hem aynı arkadaş grubundayız, onlar da bizim aramızdaki sevgini görüyorlar bence."
"Belki birbirinize karşı hissettikleriniz çok çok çok yakın arkaşlık hissidir? Nereden biliyorsunuz?"
"Hmm... ben hiç bir arkadaşımı kendisinden hoşlanan biri olduğu için kıskanmadım, hiçbir arkadaşımı öpmek istemedim, hiçbir arkadaşımla diğer arkadaşlarımın önünde durup ömürlük yeminler etmek istemedim."
"Aşkınıza güveniyorsunuz yani."
"Tabii ki! Bunlar nasıl sorular ya? Sevgimizin kiminse ağzına konu olmasını istemiyorum." SeokJin hafif sinirle kaşlarını çatdı. Ama hafif siniri NamJoon elini beline koyup hafif okşayarak kameralardan uzaklaştırıncaya kadar sürdü. Tanrı aşkına SeokJin kimdi ki NamJoon'un dokunuşuyla sakinleşmesin?
(Eski röportaj biter, yayına devam ederler)
"Evet, görüyorsunuz. Anlatmaya gerek yok. Sevgilerinden gayet emin görünüyorlardı. Ki şimdi de eminler. Zaten konserde her şey belli oldu. Şimdi gelelim asıl konuya. Barıştılar mı? Barıştılarsa ne zaman açıklanacak? Kırmızı kar olayı ne? Yağdı mı? Yağdıysa kim yağdırdı? Tüm sorularınızın cevabı kısa bir reklam arasından sonra sizlerle!"
Program reklam olunca Namjoon bacakları arasına yatmış, sırtını kendi göğsüne yaslamış kocasının önce omzuna sonra boynuna küçük öpücükler bıraktı. Geri çekildi. SeokJin bu hareketini beğenmeyerek kafasını sağa eğip öpülmek istediğini belirtti.
NamJoon sırıttı. Bu hallerini özleyen tek kişi kendisi olmadığı için mutluydu. Fakat şimdi daha önemli şeyler konuşmalıydılar. Öpücük biraz daha bekleyebilirdi.
"Sevgilim, konuşmamız gerek."
"Bu anımızın bozulmasını istemiyorum. Konuşmasak olmaz mı?" SeokJin konuşmak istemiyordu ama konuşmaları gerektiğini de biliyordu. O yüzden sevdiği adamın bacakları arasından çıkıp onun gibi yatak başlığına yaslandı. Bacaklarını kendine çekip NamJoon'un söyleyeceklerini bekledi.
"Bak, o kar işi nasıl oldu ben de bilmiyorum. Gerçekten. Ama sonu güzel oldu işte. Birlikteyiz. Sen ve ben. Tekrar biziz. Ben seninle adımın ayrı anılmasını sevmiyorum. RM yayınladığı yeni şarkısı ile listelerin başına geçti, Kim NamJoon kızı Harin ile parkta görüntülendi. Ben bunu istemiyorum. Eskiden olduğu gibi olsun. Şey mesela; RM eşi için yazdığı yeni şarkısı ile listelerin başına geçti, Kim çifti kızları Harin ile parkata görüntülendi. Baksana eskiden bizdik. Sonra ayrı anıldık. SeokJin ayrı, NamJoon ayrı. Böyle anılmaktan nefret ettim. Sensiz olduğum, yaşadığım, nefes aldığım her andan nefret ettiğim gibi.
Jin, ben kızımızın ayrı evlerde büyümesini istemiyorum. Ben sensiz yaşlanmak istemiyorum. Ben sensiz Friends izleyip Rachel'a sinirlenmek istemiyorum. Ben sensiz yemek yemek istemiyorum. Ben sensiz adımın anılmasını istemiyorum. Ben rüyamda seni gördüğüm için sensizlikten ağlamak istemiyorum. Ben sen yanımda olduğun için, ne kadar şanslı olduğumu hissettiğim için ağlamak istiyorum. Ben.. ben sadece sensiz olmak istemiyorum."
SeokJin elleri ile yüzünü sıvazladıktan sonra dolu gözlerle gözleri dolmuş NamJoon'una baktı. Kendini durdurmadı. Sevdiği adamın boynuna sarıldı. "Ben de. Ben de sensiz olmak istemiyorum. Ben de biz olalım istiyorum. Sadece... Senden beni anlamanı bekleyemem. Ama kırıldım NamJoon, çok."
NamJoon kollarını 'koca'sının incecik beline sardı. "Seni anlayamam. Ama ina bana ben de kırıldım. Aramıza soğukluklar girdiği için, kızımızı üzdüğüm için, arkadaşlarımı üzdüğün için, o gece o kadar çok kendimden geçtiğim için. Ben de kırıldım. En çok da seni kırdığım için." Burnunu boynuna sürttü. "Tekrardan biz olalım mı?"
Jin geri çekildi ama tamamen ayrılmadı. Kollarını gevşetti. Ensesindeki saçlarını okşadı. "Biz olalım?"
"Biz olalım."
Jin sevgilisini ensesinden kendi çekip dudaklarını birleştirdi. Sonunda diye geçirdi içinden. Fena özlemişti.
NamJoon bir eli ile sevgilisinin belini okşarken diğer eli ile bacağını okşayıp kucağına yerleştirdi. O kadar hızlı hareket etmişti ki SeokJin ne olduğunh bile anlamadı. Ama kendisini tanıdık kucakta hissedince yerini yadırgamadan NamJoon'u öpmeye devam etti.
NamJoon elini tişörtün içine sokup belini okşadı. Sevgilisinin buna bayıldığını biliyordu çünkü. "Özlemişim seni." Dudaklarını ıslak sesle ayırdı. Boynuna indi, "her zerreni," burnunu boynunda gezdird, çok acıtmayacak -zevk vereceğini bildiği- şekilde ısırdı. "özellikle kokunu.."
SeokJin inlerken dudaklarını açıktaki köprücük kemiğine indirdi. "Benim için inlemeni.."
SeokJin kalçalarını oynatarak istekli olduğunu belirtti. "Fazla uzatıma Joonie. Hemen şimdi seni istiyorum."
NamJoon Jin'in sağ elini avcuna alıp öptü. "Artık buna ihtiyacın olmayacak, ben geldim çünkü."
Kıkırdayıp omzuna vurdu. "Edepsiz."
•••
"Ne demek daha tam olarak adını koymadık?!" Jungkook sesine yakışmayacağını bile bile ciyakladı. "Tanrı aşkına hyung! Boynuna bak! Gören de elektrikli süpürge ile vakuumladılar sanır." Sinirden ve şaşkınlıktan kızarmıştı Jungkook. Elinde olsa telefondan çıkıp hyunglarının suratına bir tane çakardı. Eh, teknoloji o kadar gelişmediğine göre üzüldü bir anlık.
Uzun süre sonra yaşadıkları harika seksten sonra ikisi de yorgun düşüp uyumuştular. Ama kendisini arayan Jungkook yüzünden Jin'in uykusu yarım kalmıştı.
"Sen neden her şeyi bana soruyorsun? Git biraz da diğer hyungına sor."
"Götüm yetmiyor." Jungkook'un sözleri ile Jin kahkaha attı. Fakat Jungkook oldukça ciddiydi. Gerçekten götü yetmiyordu. "Ona bir şey sormaya gelmiyor ki! Müzik, sanat, bilim, dizi.. yani ne istersen sor ama ilişkisi ile ilgili bir şey sorma. Sanki benim düzenlj ve mutlu bir ilişkim yok." Göz devirdiğinde Jin yine Jungkook'un salaklığına ve NamJoon'un herkes her şeyi bilirse bokluk çıkar taktiğine gülüyordu.
•••
@kim.pinksome: size böyle bakan birini bulursanız kaybetmeyin.
792.928 beğenme
- yoruma kapalı -