|15|

6.9K 492 283
                                    

Bu bölüm düz yazı olucak :) Bence herkes Namjoonun ne yaptığını merak ediyor💁🏻‍♀️ Şuan benimde hiçbi fikrim yok. Anlık yazıyorum🤷🏻‍♀️

°
°
°

"Erkekler ağlamaz."

Jin'e hep bunu öğretmiştiler. Jin de ağlamazdı. Zaten mutluyken neden ağlasın ki?

Ama şu an hüznü, aldatılmışlık hissini iliklerine kadar hissediyordu. Ve deli gibi ağlamak istiyordu. Neden mi?

Eşcinsel sevgilisinin vajina sevdiğini öğrenmişti.

Peki, tamamen sevdiğini söyleyemezdi ama sevgilisini bir kadınla barda sevişiriken basmıştı. Bundan ne anlam çıkarmalıydı bilmiyordu. O an NamJoonun suratının tam ortasına yumruk atmak istedi.

Yapamadı. Çok seviyordu NamJoonu. Onun yüzüne dokunmaya, öpmeye kıyamazken suratına nasıl yumruk ata bilirdi ki? Atamazdı. Kıyamazdı.

Jin deli gibi koşuyordu. Nereye gittiğini, insanların ona nasıl baktığını bilmiyordu. Fakat arkasından koşan Namjoonu biliyordu.

Jin sonunda tüm gücünü yitirmiş boş sokağın birinde dizleri üstüne düşmüştü. Ellerinden destek alarak dengesini sağlamaya çalışıyordu. Ama ne fayda?

Namjoon ise Jin'i gözden kaybetmeşti. Hayatından da kaybetmişti. Biliyordu. Bu yaptığının açıklaması olamazdı. Bok gibi hissediyordu.

Oh, iyi olmuştu ona. Şerefsizlik yapmadan önce düşünmeliydi. İster bok gibi hissetsin, ister göt gibi. Kimin umurundaydı?

divorce | namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin