1,2

28 4 0
                                    

Instagram:@Gezmeceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Instagram:
@Gezmeceler

uzayboslugu:nerelere yine
fulyapq:iyi gezmeler kuzum.

Sabah güneşin gözüme vurması ile kalktım. Banyoya gittim ama yüzümü yikamayi unutup geri çıktım aşağıya indim ve babamın bugün bizi hayvanat bahçesine götüreceğini öğrendim kahvaltımı yapıp üstümü giyindim makyaj yaptim ve son kez aynada kendime göz gezdirip hazır olup olmadığımı kontrol ettim. Bu süslenenmiş halim her halde hayvanlar için :)

Arabaya binmek istemiyorum çünkü midem bulanıyor her zaman ama uzun yol oluncada insan binmek zorunda kalıyor.Arabaya biner binemez fotoğraf çektim ve instagrama koydum.
Yol boyunca açık cama kafamı uzattım temiz hava için böyle daha az midem bulanıyor.
Nihayet gelmiştik annemden uzun bir nasihatten "uzağa gitme telefonun hep yanında olsun kimseye kanma birşey olursa hemen beni ara"sonra nihayet yalnız dolaşmaya baslamistim.Dolaşırken az ileride lamaların olduğu bir kafes gördüm oraya gittim tam bir lama yanıma geldi fotoğraf cekecektim ki telefona tükürüdü hemen kendimi çektim birazdan bana tükürecek olduğunu hissettim.

Telefonumu temizlerken mesaj geldi.

t:selam
doğa:selam

t:okulu cidden çok özledim
doğa:okul öğkk asla

t:ama sana söyledim ben okula seni görmek için geliyorum bide ders :)

doga:Ha yani inek öğrencisin
t:sayılır

doga:matematiğim berbattir benim
t:benim en iyi dersim

doğa:bana ders ver olurmu
t:tamam:)

O sırada babamın sesini duydum beni çağırıyordu oturup gizli hayranimla konuşmak isterdim ama Suan gitmem gerekecek.

doga:benim gitmem lazım görüşürüz
t:hemen mi?
doğa:evet

t:kendine dikkat et tabi bende edeceğim sana kim olduğumu soylemeden ölmem merak etme

doğa::):):)sjsjs tamam

BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin