Hava gerçekten harikaydı mis gibi kokan çiçekler, yaprakların döküldüğü ağaçlar,mis gibi sokaktan gelen yemek kokuları ve bu günü bozan tek şey okul.
Devamsizlik kullanmak isterdim ne yazıkki annem evde kalırsam dışarı çıkmama da izin vermez iş yaptırır çamaşır, bulaşık, perde asmak tamam evet okuldan daha kotu şeyler de var.Telefonumun sarji %100 du iyiki akşamdan takmisim zaten sarjim sadece instagram ve müzik dinlemekten gidiyor ileride bir mucit falan olursam ki suan bunu soylemem bile komik hadi diyelim yanlisikla aldılar biri ile karıştırdılar beni olursam sarji bitmeyen telefon yapacağım.
Saçma düşüncelerden sonra nihayet okula varmıştım. İlk ders kıyafetimin içine bomba duzenegi gibi kulakligimi sakladım ve ders boyunca hocanın sesini duymak zorunda kalmadan müzik dinledim bazen dersi dinliyormus gibi yaptım ama dedigim gibi taklit hoca görürse alır yoksa güzelim kulakliklarimi.
Tenefuste bir günde içilmeyecek kadar kakaolu süt ictim karnım agriyordu artık son derse ip çekiyordum ki sonunda son derste bitti ve eve giderken büfeden 2 tane daha süt aldım sonradan icmek için.
Eve gidip rahat kıyafetler giyindim ardından kendimi yatağa attım ve telefonuma mesaj geldi aniden yüzümde bir tebessüm oluştu
t:süt komasına giriceksin
doga:bencede ama napiyim tadı harika
t:ben sana bir sürü alırım
doğa:ya birşey soracağım
t:bir değil bin tane sor hepsini cevaplarım
doga:hepsinimi
t:evt
doğa:kimsin sen
t:çüş en olmayacağı nasıl buldun o kadar soru var
doga:ama merak ediyorum Napayim
t:yakında soyleyecegim kendimi suan cidden hazır hissetmiyorum ya beni geri cevirirsen bak böyle hergün seninle konusabiliyorum okulda yüzüne bakabiliyorum sen kabul etmesen okula gelmemki ben yuzune bakamamdoga:sana kesin bir cevap veremem tabi haklısın hazır olduğunda soyle
t:tamam bende sana birşey soyleyeyimmi
doğa:soyle
t:seni herseyden çok seviyorum
yüzümde salak salak gülme geliyordu hayır doğa tanımadığın birine böyle baglanamazsın no no no nooo.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı
Teen FictionHayat nedir sizce? düşündünüz mü hiç? bazılarının aklına ilk gelen şey aşktır.ama benim değil. değildi. hayatı aşk olan bir prens, hayatı internet olan bir çingeneyi prenses yaptı.hayatıma iyiki girdi.