Küçükken aşırı kilolu şişko patatesin tekiydim yüzümdeki sivilceler ile taht kurardım ama bazen aynaya bakıyorum ve suan çok güzel olduğumu düşünüyorum tabikide bu sadece düşünce bazılarına göre cirkinde olabilirim mesela bizim sınıftaki kızlar makyaj güzeli sanıyor beni evet okul olmadığı zaman yapıyorum ama okula giderken rimel ve fondöten sürüyorum oda makyaj sayılmaz bana göre.
Her neyse güzellik çirkinlik bosverelim en iyisi okula gitmeden önce sıcak bir dusa girmek her hafta bu eziyeti çekmek zorundamiyim okul temsilcimiz geçen yıl 5 gun tatil 2 gün okul olacak diyordu şerefsiz 7 gün okul yapmıştı Allahtan bu yıl onu secmediler.
Sıcak duşumdan sonra üstümü giyindim ve masamın üzerinde sutlerimi fark ettim hemen çantama attım güne harika başlamıştım okul kısmı hariç son kez dışarı çıkmadan önce kulakliklarimi taktim müziğin ritmine uygun adımlarla okula gitmeye başladım.
Okula vardığımda sınıfına geçip yerime oturdum ve gelirken aldığım simit ile kakaolu sütümü içip karnimi bir güzel doyurdum.Ders başlamadan mesaj geldi.
t:bu hocada gelmek bilmiyor
Hemen etrafima göz gezdirdim telefonla uğraşan kişi gizli hayranım olacaktır. Ama sınıfın hepsinin elinde telefon vardı lanet olsun.
doğa:demek aynı siniftayiz
t:belki başka siniftayimdir yaziyorumdur
doğa:diğer sınıflar derse başladı
t:ah doğru neyse sana ipucu oldu az çok ama sınıfta 10 kız 15 erkek var nasıl bulacaksın :):):)
doğa:matematikten daha zor birşey bu :):)
t:sjsjsj evet doğru bir denklemi yokkk.
Hoca geldi ve telefonu sakladım mesaj yazanda yazmayı bıraktı kesinlikle bizim sınıftan biriydi bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı
Teen FictionHayat nedir sizce? düşündünüz mü hiç? bazılarının aklına ilk gelen şey aşktır.ama benim değil. değildi. hayatı aşk olan bir prens, hayatı internet olan bir çingeneyi prenses yaptı.hayatıma iyiki girdi.