J-HOPE' POV
---------------------
Jikook er endelig 1 ting.. Jeg havde faktisk ventet lidt på det men er jaloux på Jungkook. Kan måske godt lide Jimin..Hvad hvis jeg kunne prøve at gøre Jimin jaloux?!?!?
Jeg tænkte lidt over om hvad jeg så kunne gøre for at gøre ham jalox, og jeg har fundet på den bedste idé!
--------------
JUNGKOOK' POV
----------------------------
Jeg vågnede op, og kigget ned og så Jimin. Han lå med det ene ben over mig og lå og holdt rundt om mig imens.Jeg nusset ham i håret forsigtigt. Jeg vil passe på denne her dreng, han er noget helt fantastisk.. Har kunne lide ham i 1 år nu, og nu er vi sammen.
Nu kan jeg endelig kysse hans mund, røre ham, kramme ham, hviske søde ting i øret på ham... Jeg kan elske ham med rigtig kærlighed og jeg kan sige "Jeg elsker dig, Jimin" uden at det skal lyde forkert.
--------------
JIMIN' POV
-------------------
Jeg kunne mærke at jeg blev nusset stille, jeg behøvede ikke engang at åbne øjnene for at se hvem det er. Jeg kunne mærke på berøringen at det var ham!Hans stille berøringer, hans hånd der nusser mig stille og forsigtigt i håret. Det var her jeg tilhørte!
Jeg åbnet stille øjnene, jeg lagde mig, ovenpå Jungkook imens jeg lagde mit hoved på hans mave. Jeg kunne fornemme hans abs igennem trøjen, bare af at ligge mit hoved på hans mave.
Hans tonet og veltrænet krop! Jeg følte mig beskyttet.
Jeg lukkede mine øjne igen, af den dejlige fornemmelse af at han stadig nusset mig. "Du elsker når jeg rør dig, var?" Sagde han. "Mhm." Svaret jeg, da jeg koncentreret mig om at nyde det.
Jeg var ligesom en kat, alle ved hvordan en kat er når den bliver nusset.
Jeg kravlet lidt længere op imod ham. Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse. Jeg tog mine arme rundt om ham og krammet ham. "Du er dejlig!" Hviskede jeg. "Du er den dejligste." Sagde han og jeg kigget på ham. Han blinket bare til mig.
Jeg blev frustreret af ham. Han smågrinte og lænede sig ned og kyssede mig på munden. Jeg kyssede igen og det tog lidt tid for os at stoppe igen. Det var et langsomt kys.
Jeg trak mig fra ham og kiggede på ham. Jeg begyndte at grine. "Hvad griner du for?" Spurgte han. "D-dit hår!" Flækkede jeg af grin af.
Han smed mig væk fra ham og løb ud på badeværelset.
(Det så sådan ud.)
Han løb tilbage til mig og kiggede på mig.
YOU ARE READING
7 Drenge og 1 pige. (Dansk)
RomanceDet her er min anden Fan Fiktion! Den handler om denne her pige ved navn '???' (Det finder jeg ud af) og hun bor i Seoul, sammen med hendes hun 'Thea'. Hun har haft Thea lige siden hendes mor og får gik bort. Men hvad sker der så, når der kommer 7...