Egy üres raktár volt a gyakorló termünk. Közben megismerkedtünk a másik két kulcs őrzőivel. Amint kiderült nálam van a teremtés kulcsa. Jamesnél a pusztulás. Ahogy a mondás tartja az ellentétek vonzzák egymást. Szinte mindennap összejártunk. Jamessel egye közelebb kerültünk egymáshoz. Egyre ügyesebben használtuk az erőnket. Tefitiről teljesen megfeledkeztünk. Legalábbis a tizennegyedik születésnapomig. Egy kis összejövetelt rendeztünk. Ott volt mind a kilenc barátom. Már egy ideje tartott a buli mikor egysze csak kinyílott az ajtó. Pont készültem elfújni a gyertyákat mikor megpillantottam a szüleimet. Hírtelen ugrottam fel.
- Anya! Apa!- kiabáltam boldogan.
Boldog voltam hogy újra láthattam a szüleimet. Évekig azt hittem hogy meghaltak.
- Ugye nem fogtok elmenni?- kérdeztem.
- Nem. Itt maradunk veled.- mondta apa.
Azt hittem hogy ez volt életem legjobb szülinapja. Egész végig beszélgettünk. Elmeséltem hogy mi történt velem az elmúlt években. Éppen be akartuk fejezni a bulit amikor az ajtó kinyílt. Hirtelen megpillantottuk Tefitit. Teljesen össze volt zavarodva amikor meglátta a szüleimet.
- Dehát én... Az lehetlen...- motyogott össze vissza.
- Igen Tefiti mi élünk.- mondta anya.
- Az lehetetlen. Én megöltelek titeket.- mondta Tefiti.
- Nem öltél meg csak megsebeztél minket.
- De mégis hogy kerültök ide?- kérdezte Tefiti.
- Tudtuk hogy a lányunknál van az egyik kulcs. Így megkerestük.
- Adjátok át a kulcsokat és senkinek nem lessz semmi baja.
- Csak a testünkön keresztül!
- Azt hiszitek hogy megtudtok állítani? Hiszen még erőtök sincs. Akkor mégis mit akartok? A kölyköt meg még használni sem tudják.
- Mégis miből veszed hogy elveszett az erőnk? Lehet hoyg a kulcsok már másoknál vannak de az erőnk az megmaradt.
- És mi az hogy nem tudjuk használni? Nagyon is tudjuk.- Szálltunk be a vitába.
- Hahaha hiszen eddig fogalmatok sem volt az erőről. Hogyan higgyem el hogy tudjátok használni?
- Ha nem hiszed el bebizonyítjuk de annak nem lessz jó vége.
- Elég legyen! Ez az én házam és az én szabályaim. Tefiti hagy el rögtön a házam külömben én fogok neked járt okozni.- állított le mindenkit mama.
- Lehet hogy most legyőztetek de ennek még közel sincs vége.- mondta és kiment a házból.
Nemsokkal később a bulinak is vége lett. Elmentek a vendégek is.
Helló! Itt az új rész.
YOU ARE READING
A tíz kulcs
FantasySziasztok! Sophia vagyok. Egy teljesen átlagos lány. Legalább is a tizenharmadik születésnapomig. Utána megváltozik minden. Először a költözés utána meg megtudják a titkomat. Mondhatni fejre áll az egész életem.