levélke🍃

99 15 11
                                    

Nem sima kérdések és válaszok !
Kissebb emlék foszlányok felvetése.

Köszönöm a kihívást MyYurachka-nak ! 💜

Meg kell hogy mondjam, nagyon teszettek a kérdéseid.
És szivesen mesélek magaról és Róla így ide illőnek éreztem.
Saját stílusban válaszolnék a kérdésekre.

Mit jelent számomra Ő ?

Sose voltam még szerelmes. Úgy igazán nem. De ha arra gondolok akire gondolok akkor talán még ő állt legközelebb ahhoz, hogy megszeressem.
Nagyon sokáig csak félelem volt számomra. A rettegés mi görcsbe rántotta a gyomromat. Sose voltak pillangók, még a jobb pillanatokban sem. Ő jelentette és még jelenti is az ismeretlent. Egy ember. Akit nem ismerek. Nem tudom mi lehet a fejében, hogy érez, lát, lélegez, szagol és hall. Nem tudom milyen a világa.
Számomra az újat, és a vele járó félelmet jelenti.
De több száz mosolyt és kacajt amit a bizalmammal érdemelnék ki.

Régen mit jelentett ?

Múlt, jelen és jövő.
A múlt a részem, a részem sokasága az egész és az egész a jelen, a jelen pedig megteremti a jövőt.
A régen nálunk relatív. Lehet az egy nap, egy hónap avagy egy év. Egy éve ismertem meg.
Most a múlt relativitását kihasználva a múltat egyetlen napba sűríteném.
Akkor és ott. A boldogságot. A fekete vízű tenger gyöngyszemét.
Egy széles fülig érő boldog mosolyt.
Aznap megkaptam tőle a boldogság színtiszta esszenciáját.

Hogyan ismertem meg ?

Emlékszem kilencedik év vége volt.
Még nem volt rovar pirító forróság de azért már rendesen dolgozott a Nap a hétköznapok megnehezítésén.
Épp korepetálásra osontam fel, félve, hogy az eredeti tanárom meg ne lásson. Sitve bekopogtam a tanáriba, közben elsuttogtam egy gyors imát, hogy ne a másik tanár nyissa ki.
Mély csend és hulla szag. Egy árva lélek nem volt ott már délután. Reménykedve ácsorogtam még a falnak dölve hátha előbukkan a tanárnő és segít a dolgozatra való felkészülésben. A szomszédos teremben a szakkörösök ténferegtek unalmukban. Jobb híján én is oda mentem hozzájuk hisz az egyik lány az osztálytársam. A társaságukban ott volt Ő. Emlékszem mikor bemutatkozott, ahogy kimondta a nevét. A zavaromra. A szemébe sem néztem. Eddig se mertem. Nem is tudom milyen színű...

Odadnám érte az életem ?

Nem. Nem ismerem igazán. Nem tudom, hogy megérdemelné e.

Rajta kívűl képes más összetörni a szívemet ?

Hát persze. Száz meg száz ember.
És én ettől rettegek is igazán. Én csak szeretni akarok. Mást nem. Ha kell várok. Várok és ha egész kitartó leszek talán meg lesz az a valaki akinél  életem végéig szeretnem kell csak majd...

Adtam e neki bármiféle tisztességet mint Ő ?

Egyenlőre nem. Ez már a jövő. Az új év, kezdet. Ez az ősz. A kedvenc évszakom. Hisz nálam már véget ért a tél kedvesem... jöhet az új kor.

Süllyedtem e el már a szemei mélységében ?

Nem. Egy nap talán fogok. Remélem nem fogok félni.

Tudnál bárki mást úgy szeretni mint őt ?

Nem. Mert nem tudom milyen úgy szeretni.
Mondom félek szeretni. Nálam az érzelmek valahogy sokkal intenzívebbek. Félnék, engem egyszerű összetörni.
Szeretet egyenlő a biztonsággal. Félni pedig szerintem okos dolog de nem hatásos hosszútávon.

Mihez tudnám hasonlítani azt az érzést amit iránta érzel ?

Hmmm... egy rock koncerthez. Nálam a pillangók tombolnak. Ütnek, rúgnak, harapnak.

Az első kifejezés ami róla eszembe jut.
Az aaaa....

Nintendo.

▪□■□▪

Kérdéseim a szerencsésekhez :

Mit szeretsz magadban a legjobban ?

Szerinted miért van szükség az előítéletességre ? Védekezés ? Vagy talán az ismeretlentől nyújt menedeket ?

Ha valamiben problémád van, ami kilátástalannak tűnik (pl. Lelki dolog) akkor, hogyan állsz hozzá ?
Valaki megoldja majd helyetted, vagy meg te magad akarod a változást ?

Szerinted képes az emberiség túlélni saját magát ?
Itt a klíma változás. Ha nem olvastad a híreket akkor jobb ha tudod, hogy az elmúlt évszázadok legmelegebb évének résztvevője vagy.

Mivel LMBTQ tag vagyok és másokat is érint...
Nagy kérdés a bekategóriázás.
Te be kategórizálod magad ? Ha igen hova ? Én személy szerint nem tudom magam...

Van olyan könyv amiben megtaláltad magad ? A lelked ?
Nekem Aristotle és Dante a világmindenség titkainak a nyomában.
Végig sírtam a könyvet. Nem azért mert szomorú... csak mert magamat láttam Ariban. Ijesztő érzés a naplódat olvasni... főleg ha nem te írtad.

Zavar ha néhány kérdésre itt válaszolok ? Ezek nem kérdések szerintem, nem nektek akarom szegezni őket, én inkább beszélgetek. ;)

Tinik vagyunk. Kezdjük megismerni magunkat, a határokat feszegetjük. Lassan kerülnek a helyére a puzzle darabok. Ti hogy haladtok ?
Én lassan de biztosan. Homályos a kép de már sokat tisztult pillanatnyilag. De ez változó. Az egyik nap szinte kristálytiszta, máskor mintha a tehén hót' fekete gyomrában lennék...

Van olyan emléked... amikor emlékszel, hogy igazán boldog voltál ? Csak boldog semmi más ?

Most jöjkön végre egy kérdés ami nem a tipik : Csókolóztál már, milyen az első csók ?
Nos szóval kedveseim, azok akik még nem csókolóztak !
Szerintetek milyen lehet az első csók ?
Szerintem nyálas. Én tuti benyögném utána, hogy : Wow ez egész jó. Vagy wow nem is gondoltam, hogy ez ennyi nyállal jár.
Vagy ennél gázabbat :D

Ennyi lenne. Köszönöm ha tényleg végig olvastad és nem csak átgörgetted. Puszi, szép estet mindenkinek. Azt hiszem mára eleget dumáltam. :D

▪□■□▪

MyYurachka
-edom-
Lucylillaa
LoverOfASkeleton
vendrogos
blood_and_tear
piszkosfeher
Bonniel004
holdvilagos
Nyx1220
teaszezon
csipkebokor

Adios amigos !





Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 27, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BiodiverzitásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora