"Miss Unsinkable"

47 5 20
                                    

" Η Δεσποινίς Αβύθιστη"

Ο τίτλος αυτός που δόθηκε στην συγκεκριμένη γυναίκα δεν είναι από εμένα αλλά από την ίδια την ιστορία.

Το όνομά της ήταν Violet Jessop: Η γυναίκα που επέζησε από τρεις καταστροφές και θεωρείται μία από τους πιο τυχερούς ανθρώπους στον πλανήτη.

Γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1887 στη Bahia Blanca στην Αργεντινή.

Αργεντινή 1895

Ο γιατρός βρισκόταν εδώ και αρκετή ώρα στο σπίτι τους εξετάζοντας το μικρό κορίτσι.

«Λοιπόν γιατρέ; Πως είναι το παιδί;» ρωτούσε κάθε τόσο η δύσμοιρη μάνα που ανησυχούσε για την υγεία του παιδιού της.

Ο γιατρός δεν φαινόταν και πολύ αισιόδοξος για την μοίρα του μικρού κοριτσιού.

«Λυπάμαι αλλά η φυματίωση δεν γιατρεύεται. Πολύ φοβάμαι πως σε μερικούς μήνες θα το χάσετε το κοριτσάκι σας».

Ο γιατρός έφυγε από το φτωχόσπιτο αφήνοντας μια μάνα να σπαράζει για το παιδί της προτού ακόμα το χάσει στην πραγματικότητα. Γιατρός ήταν αυτός. Δεν ήξερε τη δουλειά του; Έτσι λοιπόν η δύσμοιρη μάνα άρχισε από τώρα να κλαίει τον μελλοντικό χαμό του μικρού κοριτσιού της.

Η Ανγκελίνα παντρεύτηκε τον σύζυγό της Γουίλιαμ από παράφορο έρωτα. Γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν αμέσως. Όμως οι γονείς της της απαγόρευσαν να τον παντρευτεί γιατί ήταν φτωχός. Δεν είχε στον ήλιο μοίρα. Όμως η Ανγκελίνα ούτε που νοιαζόταν γι' αυτό. Τον ήθελε και το έβαλε σκοπό της ζωή της να τον πάρει. Του πρότεινε λοιπόν να το σκάσουν. Να φύγουν μακριά, μέχρι και χώρα να αλλάξουν στην ανάγκη. Και αυτό έκαναν. Εγκατέλειψαν την Ιρλανδία και νιόπαντροι πια έστησαν το σπιτικό τους στη Bahia Blanca στην Αργεντινή. Οι οικογένειες τους δεν τους έψαξαν ποτέ. Το σπιτικό τους ήταν ένα φτωχοκάλυβο εφοδιασμένο μόνο με τα απολύτως απαραίτητα. Τίποτα περισσότερο. Με χίλιους κόπους και ιδρώτα κέρδιζαν το καθημερινό τους φαγητό. Αλλά τουλάχιστον ο καθημερινός αγώνας που έδιναν ήταν τίμιος. Μπορεί να φυτοζωούσαν, αλλά το κούτελό τους ήταν καθαρό. Όταν πια άρχισαν να έρχονται και τα παιδιά τότε ήταν που η επιβίωσή τους έγινε ακόμα πιο σκληρή. Η Βάιολετ ήταν η πρώτη άφιξη που έφερε τη χαρά και την ευτυχία στη ζωή τους. Έτσι είναι. Όσο φτωχή και να είναι μια οικογένεια πάντα ένα παιδί φέρνει την χαρά και την αισιοδοξία στη ζωή της. Μετά την Βάιολετ ακολούθησαν άλλα οκτώ παιδιά από τα οποία τρία απεβίωσαν. Η θλίψη της μάνας ήταν μεγάλη, αλλά η φροντίδα των υπόλοιπων παιδιών την έκαναν να ξεχνιέται κάπως. Μα όταν πια αρρώστησε και η Βάιολετ κατέρρευσε. Δεν θα άντεχε να χάσει άλλο ένα παιδί.

Κομμάτια ΟυρανούWhere stories live. Discover now