Част 2

144 34 2
                                    

Защо не можех просто да се прибера, без да ги видя? Не бях в настроение да си играя на добрата самарянка с Крис и евтината му приятелка. Макар да не беше тук, Шон щеше да очаква от мен да ида.

- Къде е паркиран пикапа ти, Крис? - Той се обурна с онази глупава секси усмивка, която караше всички момичета в града да падат в краката му.

- Не ми казвай, че перфектната малка Сара ще ми предложи помощ.

- Шон е извън града. така че на мен се пада тази чест. Нито един от двама ни няма да те остави да кара до вкъщи пиян.

- Благодаря, красавице но ще се справя. Само Вероника да спре да повръща и ще я метна в пикапа ми. Мога да карам пет километра до тях.

- Можеш да ми дадеш доброволно ключовете или ще ги взема сама. Кое избираш. Крис? Искаш ли да ти ровя из джобовете? - Дяволитата усмивка се появи на лицето му.

- Всъщност мисля, че ще ми хареса да ровиш по джобовете ми, Сара. Нека бъде номер две.

Лицето ми пламна и нямах нужда от огледало, за да знам, че бузите бяха станало червени.

- Да не си го пипнала, тъпа кучко! Ключовете са в стартера на пикапа - изръмжа Вероника.

- Идвай те в пикапа - изкрещях и двамата.

- Ти наистина си малката перфектна дъщеря на проповедника, нали, Сара? засмя се бурно той. - Едно време беше много по - забавна. - Той ме гледаше и очакваше реакцията ми, което правеше шофирането трудно.

- Ти беше моят съучастник, Сара. Шон беше доброто момче, но ние двамата.. ние бяхме непослушни. Какво се случи? - Как можех да отговоря на това? Никой не познаваше момичето, което крадеше дъвки от магазина.

- Пораснах - отговорих накрая.

- Ти напълно се промени, Сара.

- Бяхме деца, Крис. Да двамата се забърквахме в неприятности и Шон ни измъкваше от тях, но бяхме просто деца.

- Липсва ми това момиче. Тя беше вълнуваща и знаеше как да се забавлява. Малката перфектна дъщеря на проповедника, която зае мястото и, не струва. - От думите му болеше. Може би, защото идваха от него или защото разбирах какво имаше предвид.

- Предпочитам да бъда дъщерята на проповедника, отколкото пияна курва, която повръща върху себе си. - Тихият смях на Крис, който беше отпуснал глава ме стересна.

- Предполагам, не си толкова перфектна. Шон знае ли, че използваш думата курва? - Този път хванах волана по здраво.

- Отпусни се, Сара. няма да те издам. Пазя тайните ни от години. Харесва ми да знам, че моята Сара е все още там някъде, под тази перфектна фасада.

- Никой не е перфектен. Аз не се преструвам, че съм.

- Да, Сара, преструваш се, че си - засмя се за кратко. - Спрях пред алеята на Вероника, но Крис не помръдна.

- Тя припадна, Ще трябва да и помогнеш.

- Искаш да помогна на повръщаща курва?

- Тя е твое гадже, помогни и.

- Благодаря че ми напомни. - Когато влезе отново в пикапа, запалих и тръгнах към парка за каравани, където живееше.

- Кажи ми, Сара, защо настоя да закараш един тип и курвата му?

- Крис, ти си мой приятел, разбира се, че те харесвам да не се мотаем вече заедно но все още, ме е грижа за теб.

- Откога?

- Какво откога?

- Откога те е грижа за мен?

- Това е глупав въпрос, Крис. Знаеш че винаги ми е пукало.

- За теб аз не съществувам - отговори той.

- Не е вярно.

- Цяла година стоим един до друг по история и ти дори не поглеждаш към мен на обяд също на онези партита в полето също.

- Никога не говоря в часовете. Ти не говориш с мен на обяд, затова няма причина да те поглеждам. А на полето.. не теб гледам с отвращение а Вероника.

- Не харесваш Вероника нали? Не трябва да се притеснявал, че е около Шон. Той знае какво има и няма да оплеска нещата с Вероника.

- Не знаех, че харесва Шон?

- Звучиш изненадана.

- Всъщност, наистина съм. Все пак тя има теб. За какво и е Шон? - Самодоволната усмивка се почви на лицето му.

- Не знаех, че те притеснявам със закачките ми, Сара. Ще спра.

- Ще докарам колата то сутринта, преди родителите ти да видят пикапа ми.

Наследващата сутрин видях колата си паркирана на алеята. както беше обещал. Под чистачката имаше бележка. Посегнах към нея и се усмихнах.


Благодаря ти за снощи. Липсваше ми.

Беше я подписа просто с "К".....



Hot SecretWhere stories live. Discover now