Известието за ново съобщение ме събуди.Потърках очи и се опитах да открия телефона, за да го взема
Крис: Добро утро.
Изправих се, изненадана да видя,че е от него, изправих се и после отново се хвърлих във възглавницата, когато си спомних сноюния кошмар. Все още мога да усетя устните на Крис по рамото ми.
Крис: Звънни ми като се събудиш.
АЗ: Вече съм будна. "След по-малко от минута телефона звънна.
- Ало?
- Здравей!
- За снощи...-започнах аз.
- Искам да се видим днес-прекъсна ме той.
- Добре-отговорих бързо.
- Имаш ли нещо против да дойдеш тук?
- Във вас?-попитах.
- Да, трябва да направя някой неща за мама. Защо не дойдеш да ми правиш компания?
- Идвам след тридесет минути. Ял ли си?
- Не, още не съм.
- Ще донеса закуска-отговорих.
-Супер!
- Добре.чао.
Кръвта ми бушуваше, когато скочих и тръгнах към кухнята, за да направя гофрети, преди да си взема душ.
Крис: Посегнах към телефона си за десети път, за да се обадя и да и кажа да не идва, когато видях колата й да спира. "Чудесно" Сара излезе от колата си, облечена с къса рокля и с чиния с храна в ръцете, Гледах я как поклаща бедрата си под тънката материя, докато вървеше към мен и когато се усмихна, реших, че не ми пука да ли съм негодник. Шон не беше тък, а аз не можех да спра. Братовчед ми трябваше да си остане вкъщи.
- Направих солени гофрети с наденица-каза тя, когато стигна вратата.
- Умирам от глад-отговорих и задържах вратата, за да влезе. Бризът разроши косата и, когато мина покрай мен.
- Не очаквах да ми се обадиш-каза тихо Сара с очи вперени в гофретите в ръцете и.
- Не ми хареса начинът, по който ставих ме нещата снощи.
- Съжалявам за начина, по който се държах-изчерви се тя.
Мамка му, мамка му! Как щях да и устоя? Избутах Шон в най-тъмния, дълечен ъгъл на ума ми, отидох до нея, взех чинията и я оставих на плота.
- Казах ти снощи-аз започнах. Аз трябва да се извинявам.
- Не, аз добре си спомням какво стана-тя се засмя тихо и сведе поглед в краката си.
Плъзнах ръце по талията й и я притиснах към себе си.
- Погледни ме-прошепнах и повдигнах брадичката й за да виждам очите й,-Единствената причина да не те хвана и да те вдигна в скута си, беше, защото за първи път в живота си искам нещо, което принадлежи на някого, когото обичам. Докоснах те защото желанието беше по-силно от мен. "Тя се дръна от мен и се усмихна."
- Добре, благодаря че ми го каза-обърна се и отиде отново до плота, като започна да маха фолиото от гофретите тя погледна към мен през рамо, докато слагаше гофретите в чинии.
- Спри, Крис!-изписка Сара, като заобиколи пикапа, за да избяга от градинския маркуч, който бях насочил към нея.
- Но имаш сапун по целите ръце.- Просто се опитвам да ги измия.Отговорих. Смехът й караше сърцето ми да се свива, но се наложи да не мисля за това.
- Да, точно това искаше! Като ме окъпеш цялата. Предпочитам си сапуна!
- О, стига Сара! Опитвах се да помогна.
Сара предазливо тръгна към предната част на пикапа. Не ми вярваше, затова пуснах маркуча и вдигнах двете си ръце. Гледах я как бавно се приближава към кофата със сапунената вода и взе гъбата преди да отговоря тя се изправи и хвърли голямата гъба в лицето ми. После изпищя радостно, преди да се обърне и да побегне към пикапа.
- Сама си го изпроси-извиках и заобиколих, за да хвана.
-Съжалявам-крещеше, без да спира да се смее.
- Късно е за извинения скъпа. Сега ще видиш!
- Крис, обещавам, няма повече! Моля те, не я хвърляй към мен!- приклекна в задната част на пикапа.
- О, колко сладко!
Гласът на Вероника ме хвана неподготвен.
- Не те чух да идваш.
- Толкова се беше улисал в забавления, че не виждаше друго, освен нея.
- Здравей, Вероника! Отдавна трябваше да тръгвам, Радвам се, че дойде да ме заместиш- каза Сара и наруши напрегнатата тишина.
- Ще уверя Шон, че си добе и съм те развеселила, както той поиска забавлявай те се двамата-махна на Вероника.
- Трудно ми е да повярвам, че Шон е искал точно тя да ти помогне.
- Млъквай!-отговоих и взех маркуча за да измия пикапа.
- Мразя я, Крис! Знаеш го, Ако има нужда от бавачка, да си намери някои друг, Тя не е твоя грижа.
- Не можеш да ми нареждаш с кого да прекарвам времето си Вероника!
Ето я и новата глава надявам се да ви хареса извините ме за забавянето.. ОБИЧАМ ВИ!