paylaşamama

57 4 0
                                    

Se se sen hepsini duydun mu?? Dedi çaresiz bir şekilde. Jeremy de böm böm gözleri pörtlek bir şekilde bana bakıyordu.

Evet duydum! Dedim hiç istemeyerek.

Carl bana sarılmak istedi ama onu engeledim. Jeremy de odadan çıkmaya yeltendi ama ben onu da engelledim.

Burda olanları çabuk bana anlatın!

Ya boşver hiç bir şey olmadı bura geçmişte yaşananlar geçmişte kaldı ve bitti!! Dedi Jeremy.

Ya bügünkü mesajın neydi?

Carl saldurcak bi boşa misali Jeremy e baktı. Ve dedi kii

Sen benim sevgilime nasıl mesaj atarsın? Deyip sıktığı yumruğunu Jeremy nin yüzüne patlattı.

Ne o yine mi beni öldürüceksin!! Hala öğrenemedin heralde benim ölmiceğimi.

Yeterin ikiniz de kesin artık!! Bir ben artık senin sevgilin diğilim. İki de durumu bana anlatmazsanız şu an şu dakika çekip gider polise şikayet ederim. Ve bi daha da dönüşünüz olmaz.

Tamam anlatıcam dedi Carl manyağı-m

Başlıyorum.

Dinliyorum

Bu manyak benim kadeşimi öldürdü. Hem de doğmamış kardeşimi. Bi zamanlar biz Jeremy le kardeş gibiydik. Onun katdeşi olmuyordu. Annesi doğum yaparken rahmine zarar verilmiş. Bu yüzden de annesinin bebeği olmuyormuş. Ve benim de o sıralarda kardeşim olucaktı. Ona neşeli bir şekilde söylediğimde bana ilk olarak sevinmiş gibi göründü ve sonrasında bana somartmıştı. Sonrasına bunu annesine söylemiş ama öyle böyle değil böyle bağıra çağıra. Sonra Jeremy nin annesi de bize misafirliğe geldiğinde annemi merdivenlerden ittirmiş. Ve annemin karnımaki bebek ölmüş. O gün her ne kadar onun annesinin benim annemi neden ittr-irdiğini öğrenemesem de daha sonraları bunu bi arkadaşımdan öğrendim. Her neyse yani o benim doğmamış kardeşimi öldürdü. Bunu öğrenince onu ıssız bi yere çağırdım ve imuğüne yapıştım. Tam öldürüyordum ki birisi geldi dışardan içeri, bu gelen annemdi. Yapma oğlum etme oğlum deyip yere düştü. Çünkü daha hastaneden çıkmasına izin yoktu. Ve ben onu orada o anda öldürmedim. İşte o zaman bu zaman düşmanız. Oldu mu rahatladın mı? 

Evet hem de hiç olmadığım kadar çok.

Ama bu çok yanlış bir şey. Ve bu sizin gibi insanlara hiç yakışmıyor. Şaka lan şaka bunlar beni çekiştiriyorlar. Şaşırdınız dimi. Bende şaşırdım valla ne yalan sölüyüm.
O benim kimseye vermem.
Hayır senin olmadan önce benimdi.
Noluyo ya burda.
Yok ya bişi olduğu yok.
Öhöm ben de gideyim artık doğum günün kutlu olsun tekrardan ya kulağına yaklaşırken o benim olucak her zaman benimdi ve yine benim olucak onu senin elinden almasını bilirim ben.
Carl noluyor burda onun burda ne işi var hem siz nerden tanışıyorsunuz?

~◇Yeni Lisem◇~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin