O sabah kalktim ve kahvalti yapmadan ciktim. Disarisi soguktu ve ben mont ya da hirka almamistim. Kapidan ciktigimda bilin bakalim kimi gordum. Tabi ki de benim tasim kayam meteorum. Ona omuz atip hizli hizli yurumeye basladim. Sonra arkamdan sicak bir dokunus hissettim. Tabi ki de benim tasim kayam meteorumdu. (Ne tatli sey o oyle arkandan dokunmalar falan s. s. s.)
Bana kizgin oldugunu biliyorum.
Icimdeki ses:
Sessiz kalma jetonunuz bitmistir. Lutfen sonra tekrar dene lan.
Ya sussana sen bi ic ses.
E biliyosun da niye pesimden geliyosun.
Kendimi sana affettirmek icin.
Gelme pesimden istemiyom seni
Ama boyle yaparsan olmaz ki.
Ya nasil yapim el bebek gul bebek hic bi sey olmamis gibi mi devam ediyim.
Evet dedi en ucten sogukkanligiyla.
Yani taam yakisiklisin cool sun ama neden ben cevrende bi suru insan var kizlar etrafinda pervane benden ne istiyosun.
Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Ya yuru git zaten acim sayende usuyorum a babam dun aksam bana tokat atti.
Nee baban sana tokat mi atti.
Evet senin yuzunden
Gel firina gidelim. Sana kendimi oyle affettiririm belki.
Iyi tamam demek ziruna kaldim.
Usuyosan da benim hirkami alabilirsin.
Off ii taam ya buyuksun affettim.
Okula geldigimizde butun gozler bizim uzerimizdeydi. Ne oldu ayi mi oynitiyoz. Bakisimi attim.
Ve ne bakiyonuss lan dermis gibi baktim. Lazerle kestim sanki onlar da onlerine donduler. Sonra anonsta mudur beni ve meteorcagizimi odasina cagiriyordu. Biz de gittik.
Siz ne yaptiginizi saniyorsiniz derken odaya biri girdi.
Begeni ve yorum isteyom yoksa yb yazmam.