Sonra anlatırım hem şuran kanıyo baksana nerem kanıyomuş
Elini dudağıma götürerek gösterdi ve duvara yasladı iyicene sömürdü. O kadar ki kıpkırmızı olmuştu dudağım. Hizmetçinin odaya girmesiyle bıraktı.
A pardon ö-özür dilerim. De anneniz sizi çağırıyor.
Öhöm öhöm ben ben gelicem şimdi sen git.
Tamam Carl bey.
Gidebilirsin artık.
Carl ben bu kadına çok sinir oldum yalnız sölüyüm.
Boşver be canıım biraz da alıyım mı dudişten.
Ya sonra şimdi olmaz annen çağrıyomuş onun yanına git sen.
Ben de geliyorum.
Carl önden ben arkadan çıktık. Hizmetçi önümü kesti. O seni kullanıyor bir süre sonra peçete gibi atıcak ''mesela benide öyle yaptı''
Nee!! Yalan atıyorsun o öyle bişi yapmaz! Yapamaz! Yalan yalan!
Carl yanıma geldi ağlama sesimi duyunca.
Noldu canım bu gerizekalı kadun yinr saçma sapan hikayelerinden birisini daha mı anlattı seni plotonik salak!
Odasına gittik.
Doğru mu gerçekten bu söyledikleri.
İnanma sadece plotonik aşıklarımdan biri.
Lar derken kaç tane var ki onlardan
Boşver sen şimdi onları. Dedi kolları arasına alarak beni.
Ben sadece seni seviyorum. Gerçekten...
Bu arada sözünü unutmadım söz verdin ver bakayım dudağını.
Ya hayır hiç sırası değ-
Yapıştı aynı daha deminki gibi. Kıpkırmızı oldu gitti aney aney neye yanayım ben.
İç ses sen hala orda mıydın yaw
Hıhı yaşıyorum hala yane sen yaşadığına göreGetti lo getti ısırsaydı daha iyiydi yedi bitirdi. Pasta yemete dudak kalmadı.
Öhöm öhöm tamam yawAyrıldı sonunda be canıım yedin ya yedin.
E sen de hany yemedin değil.
Öhöm öhöm orayı hiç karıştırmasan neyse annen ne diyo?
Önemli bişi değilmiş zaten boşver.
Hadi gel aşağı partiye inelim.
Tamam.
Slow bi şarkı çalıyordu. Dans etmeye başladı herkes. Carl beni dansa kaldırdı. Sonra dans ettik felan değiştirdiğimizde çiftleri ben Jeremy e denk geldim.
Sen hala ölmedin mi ya!
Kötü çocuklar ölmez bebeğim.
Hıı!
Yaa!!
Carl nerde diye etrafa bakındığımda bi kızla dans ediyordu. Hey o da kim! Harbi lan kim bu kız! Ben bu kızın saçını başını yolarım!! Şşt bebeğim sakin ol o onun eski aşkı.
Ya öyle mi!
Bi de dans ediyo ya!!
Gidiyorum ben bu kızın saçını başını yolmadan bu parti benim için bitmez. Hey sen nabıyosun ya !
Bak kız senin saçını başını yolarım la diyip üstüne atladım kızın.
Carl beni zor sakinleştirmişti.
Bu sefer yine bir Ronnie vakası yaşadık.
Ya sen ne olduğunu bilmeden niye atlıyorsun ki kızın üstüne. dedi Carl.
Ya ne biliyim sizi öyle görünce-
O kız benim kız kardeşim anlıyor musun beni Ronnie?
Hönk! Jeremy bana neden yalan söylüyorsun?
Ben yalan söylemedim ki gerçekten de ilk aşkı yani çok sever onu.
Bunu bu şekilde anlatsaydın emin ol böyle olmazdı.
Arkadan ama abi neden böyle yaptı ki şimdi diye ağlama sesleri geliyordu.
Ya bak sakin olun ikiniz de bir herkes sakin olsun.diye araya girdi Jeremy.
Tamam sakiniz ya sadece bit küçük yanlış anlaşılma olmuş o kadar niye kızayım ki kardeşi bilr olsa bi kızla sarmaş dolaş dans etmesini. Dedim ardından kızgın gözlerle kardeşinre bakarak.
Carl herkesi susturacak bir tonda ''Yaa tamam hadi tanışın siz de artık bak bu görümcen Asya, bu da yengen Ronnie. ''