Yeni Evcil Hayvanım

117 6 3
                                    

Evet babam bizimle konuşmaya başladı. Puff yandık yine o sıkıcı konuşma. Diyordum ki içimden. İlgimi çeken bir cümle çıktı babamın ağzından. Madem sevgili olmak istiyorsunuz o zaman olun, ama bizim denetimimiz altında. Bu cümleyi duyduğumda içimde bir festval oluyordu. İçimdeki bu coşkuyu yihuu diyerek karşıladım. 

canım taşım kayam meteorum bi bana bi de havada olan ellerime baktı.

Noldu ki ya tamam bu kadar dışa vurduğum için özür dilerim. Ama elimde değil, içimde bir festival varken hele de...

Neyse sonra eve gittik. Ev halkıcağimiz diyorlardı ki;

bu akşam Carl lara ailesiyle tanışmaya gidec...

Yihu  pihu zihuuuuuuu!!!

Hadi şimdi hazırlan. 

Taam biricik babacııımmm ve biricik anneciiim.

Ve sonunda giyinmeye karar verdim.

Duş aldım sonra da elbise seçimine başladım. Ve üstün zekamla (!) giyindim. Üstüme ne mi giydim hemenn söliyorum. Altıma deri taytımı üstüne mavi beyaz çizgili t-shirtimi siyah takım takılarımı ve de mor vanslarımı. 

Aşağıya indim. Annem ve babam çoktaaan hazırlardı. Sonra da çıktık. sevgili babacığımın Mini cooperiyle gittik. Ve evlerinin önüne geldik. Arabayı park edip yukarı çıktık. Yukarıda beni bir sürpriz bekliyordu.

Yemği yedikten sonra ben ve Carl cığım yukarı çıktık. Evet Ronnie şimdi sana bir sürprizim var. Gözlerini kapat. demesi üzerine gözlerimi kapattım.

Ve ellerimi açtım. Gözlerini aç demesi üzerine açtım. Ah bir de ne göreyim minik tatlı bir su kaplumbağası. Adını koymakta zorlandık ama sonunda bulduk. Pıtırcık.. Şu an çok mutluyummm. Çok teşekkür ederim deyip boynuna sarıldım.   

~◇Yeni Lisem◇~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin