Jeho kolečka skřípaly po naleštěné podlaze a on se pod každým zaskřípěním přikrčil ze strachu z odhalení.
Ale jakmile zatočil za roh, vjel do plné místnosti a všechny oči se na něj upřely. Přibližně sedm lidí na něj neomaleně civělo, včetně pohledu zářivě zelených očí, jejichž majitelka měla fialkové vlasy.
,,Přejete si?“ ozvalo se od napodobeniny katedry, za kterou seděla žena středního věku, hnědé vlasy měla smotané co copu a na očích brýle.
,,Ehm.. Ano.. Já bych.. Jsou tohle výtvarné kurzy?“ vykoktal a odtrhl pohled od Beatrice, která nevěřícně kroutila hlavou, ale usmívala se.
,,Ano,“ odpověděla stroze žena a přikývla.
,,Skvělé. No.. Chtěl bych se zapsat.“ Další věc, kterou udělal, aniž by se zamyslel.
,,No, pane...“
,,Payne,“ doplnil jí Liam a usmál se.
,,Pane Payne, zápisné už proběhlo. Jsme v polovině kurzů a myslím, že by jste nás pravděpodobně nedohnal,“ odvětila žena, předstírajíc lítost, která stejně byla neochota z dalšího neschopného člověka, který si myslí, že jedním kurzem se z něj stane Da Vinci.
,,Oh.. Aha,“ vyrazil ze sebe zklamaně. ,,No tak nic. Děkuju.“ Žena přikývla a vynutila úsměv.
,,Promiňte paní Taylorová,“ ozvalo se z druhého konce místnosti. Z konce, kde seděl objekt Liamova stalkování. Žena se na Beatrice otočila.
,,Ano, slečno Williamsová?“ protáhla znuděně.
,,Já si myslím, že jsme nedělali nic, co by tady pan Payne nedohnal.“ Liam se na ní děkovně usmál, přičemž zevnitř ho hřál pocit, že se ho zastala.
,,No, paní Williamsová, i kdyby. Jak jsem říkala. Zápisné už proběhlo a..“
,,Ale první ukázková hodina je stejně zdarma, ne?“ přerušila ji nekompromisně Beatrice se vzdorovitým pohledem v očích.
Žena – paní Taylorová – si ztěžka povzdechla, věnovala Beatrice nasupený pohled a Liamovi jeden neochotný a pak rozhodila ruce.
,,Co nadělám?!“ vyjekla, ale její hlas napovídal, že věděla, co by udělala. Ovšem pravděpodobně by to bylo nezákonné. ,,První hodina je zdarma. Vítejte na mé hodině, pane Payne.“
_____________________________________________________________
¤ Děkuju moc za votes! :)) Doufám, že se vám dnešní díl líbil a taky ho obdaříte hvězdičkama a komentářema!!! vážně bych chtěla vědět, co si o tom zatím myslíte! :)))
LOVE YOU!!!
ČTEŠ
Legless
Fanfiction{Book 2} ✔ Doteď byl jeho život jakési přežívání a čekání na osudný den. Tedy do té doby, než mu do něj vstoupila ona.