Six

1.6K 210 4
                                    

Nakonec se dohodli na čajovně, která nesla název ‘Teabucks‘. Zřejmě se chtěli Starbucksu podobat alespoň v názvu.

,,Není to tu špatný,“ zhodnotila Beatrice, když vešla, tlačíc před sebou Liama na vozíku, který také uznale pokýval hlavou. Všude na zemi byly kolem malých stolků umístěné velké červené polštáře. Do stejné barvy byl sladěný celý interiér. Tapety, koberec, dokonce i skříňka, kde měli vystavené různé vodní dýmky, všechno mělo červenou barvu.

Vybrali si jeden stolek, úplně v rohu. Ani jeden nevěděli, jestli to bylo kvůli soukromí nebo že to bylo daleko od skupinky šesti kluků a netoužili poslouchat jejich řeči. Možná od obojího trošku.

,,Co si dáš?“ zeptal se Liam, když se Beatrice uvelebila na jednom z červených polštářků.

,,Ehm.. Čaj?“ uchechtla se.

,,Nemáš hlad? Nebo chuť na odvaz?“

,,Jaký druh odvazu myslíš?“ zamračila se a Liam protočil oči.

,,Myslím vodnici.“

,,Ne, díky,“ zavrtěla hlavou.

,,Fajn.“ Jejich už tak chabá konverzace ještě více utichla, když k jejich stolku přišel chlápek, který při jejich příchodu vesele potahoval z vodní dýmky, kterou teď držel v ruce.

,,Tak co si dáte?“ protáhl a ušklíbl se.

,,Já si dám zelený čaj,“ prohlásila Beatrice a chlápek přikývl.

,,Já si dám...dám si čaj s brusinkami.“ Muž opět přikývl, značně znuděný jejich volbou. Když se otáčel k odchodu, Liam ještě vyhrkl. Opět bez přemýšlení.

,,Vlastně.. Chtěli bychom nějakou.. Vodní dýmku?“ Konec věty vytáhl do otázky. Nebyl si jistý, jestli se to takhle dělá.

,,No výborně!“ vyjekl muž nadšeně. ,,Chcete nějakou příchuť?“ Najednou se zdál být veselý a aktivně kmital pohledem z vykulené Beatrice na nejistého Liama, očividně nadšený další úspěšnou tržbou.

,,Asi... Chceme?“ otočil se na Beatrice. Ta pokrčila rameny.

,,Jaký máte?“ otočil se Liam zpátky na muže, kterému nemizel úsměv z tváře.

,,Všechny.“

,,A-aha..“

,,Tak třeba..“

,,Víte co. Počkejte tady a já vám přinesu nabídku,“ skočil mu do řeči muž. Liam přikývl. ,,Nikam nechoďte,“ dodal a odešel.

,,Myslíš, že to řekl schválně, aby viděl jak zareaguju nebo má taky rád černý humor,“ pronesl zamyšleně Liam a Beatrice propukla v smích.

O chvíli později se vrátil muž, v ruce nesl místo své vodní dýmky papír, který Liamovi podal a ten se s ním naklonil k Beatrice.

Nakonec si z mnoha příchutí vybrali jakýsi Karibský sen, který ve finále chutnal jako rum smíchaný s jakousi neidentifikovatelnou chutí.

A museli přiznat, že z nudného dopoledne se stalo více než zábavné dopoledne, odpoledne i večer, plný smíchu a vřelých objetí.

_____________________________________________________

¤ V příští kapitole čekejte něco spešl! Bude tam veeelký zvrat, na který všichni čekáte!! :)))

LOVE YOU!!

PS.: Ten obrázek je mega sladkej!! :3

LeglessKde žijí příběhy. Začni objevovat