Kapitel 5: Such A Diva.
Terrica's synsvinkel:
Jeg lukkede døren bag mig, og nåede kun at kigge op, før den mørkhåret dreng udbrød,
''hvor i al verden har du dog været?! Vi har været så bekymret for dig!'' Jeg rystede grinende på hovedet, det var dem der tvang mig til at gå derind jo.
''Rolig nu, Andrew. Altså, det var jo jer som tvang mig til at gå ind i en forbudt skov, havde i virkelig nogle form for tro til at have tanken om jeg hurtigt ville komme ud igen?''
''Okay, okay. Undskyld, vi skulle måske ikke have tvunget dig til dét,'' overgav han sig, jeg nikkede.
''Nah, det går vel - jeg mødte en ekstremt flot fyr ved navn Will.'' Jeg trådte ud ad mine sko, og gik ind i den lille stue, med Natalie, Andrew og Rasmus bag mig.
''Will? Ahah, sikke et nørdet navn, pf,'' mumlede Rasmus og rullede øjne.
''Du er bare jaloux fordi at du ikke har et frækt britisk navn,'' fnes jeg, og han rakte sin tunge ud ad mig.
''Nå men, fortæl lige lidt om Will, er hun lækker?''
Jeg skulede til hende, ''du har allerede en kæreste, Nat.''
''Rolig nu, jeg siger jo ikke at jeg er interesseret i ham her 'Will', jeg vil bare have en back-up klar, til hvis nu det ikke går med Joey og jeg,'' forklarede hun enkelt og satte sig på sofaen ved siden ad mig. Drengene slig sig ned i den anden.
''Du og Joey har været sammen i næsten tre år-'' fnes jeg og tog fjernbetjeningen for at tænde for tv'et, ''-ville det ikke være lidt underligt at I bare lige pludselig skulle gå fra hinanden?'' Hun trak på skuldrene og skulle til at svare, da Andrew afbrød hende,
''har du noget mad her?''
''Err, det gætter jeg på, hvad med at kigge i køleskabet,'' foreslog jeg og lavede en tilbudende effekt med min hånd.
Andrew rettede sig lidt i sofaen, så Rasmus blev mast helt op mod sofaryggen og fik lagt sig ned, ''jeg gider ikke rejse mig, jeg ligger lige så godt.''
Rasmus skubbede ham ned med en enkel ben bevægelse, ''ligger du stadig godt?'' Spurgte han og bredte sig ud.
Andrew gav ham et dræberblik, før han rejste sig og gik ud mod køkkenet. ''Sikken' Diva,'' grinte Natalie, hvilket fik Andrew til at give et fornærmet støn fra sig, lave hairflip og vrikke kraftigt med hofterne, under hans sjove gang. Vi grinte alle.
((hEY!! jeg r virkelig ked af at det blev 1 så kort kapitel, men jeg tænkte at d måske var bedre end ingenting :)
- Sofie .xx))
ESTÁS LEYENDO
lights // o.d, 5sos.
Fanfic''Forstil dig, at jeg har ni tændte lys,'' startede han. ''Et af dem er dig.'' ''De ni lys holder mig i live, men otte af dem er gået ud, så der er kun dig tilbage.'' Jeg nikkede og ventede på resten. ''Hvis du også går ud, går min lyst til at leve...