Sabah kalkıp saate baktım sonra masamda duran parayı aldım. Kesin dedem bırakmıştır. Mesaj gelmesiyle dedem olduğnu anladımDede'mm: Canım torunum iyki doğdun masanda ki parayi ben koydum. Seni seviyorum. Gece geç gelebilirim ama çok istediğin kulaklığı alıcam sevindinmi?
Yazmıştı. Ben senide çok istiyom dede . Bende mesaj attım.
Masal: sevindim dedecim saol.
Yazdim ve evden çıktim.
Giderken yine o çocuğugördün ama o beni görmedi bile . Sınıfa girdim Miraç yoktu Tuğçe nin yanına gidip ona herşeyi anlattım ve mesajları gösterdim.
" Miraç' a söyliyelim."dedi ,bu kız niye bu kadar zeki. "Olmaz okulu ayağa kaldırır biz önce kendimiz bulalım . Bizden küçükse döveriz falan halolur." dedim ve sınıfa Miraç elinde pasta ile geldi knkam benim "iyki doğdun Masal."dedi ." Ayyy çok tesekkür ederim Miraç çok tesekkür ederim Tuğçe."dedim "Hadi resim çekelim" dedi başımla onayladım bi çocuk kamerayı tutarken biz geçtik tam resim çekecekler ken suratım da tatlı bişey hissettim. Evet pastayı suratıma vurdular.
"Buda hediyen kanki" diyen miraça ölümcül bakışlar attım. Tuğçe de peçete uzattı alıp banyoya gittim arkamdan gelmesin diyede uyardım tuğçe yi.
Üst kata lavaboya çıkarken o çocuk ile karşılaştım bana ,uzaylı, görmüş gibi baktı yanındaki çocukla ve önüne döndü bende lavaboya gittim.
Yüzümü yıkadıktan sora mesaj gelince açtım.
Bilinmeyen sapık😂😂😂🤣🤣.
Bilinmeyen sapık: O ne haldi lan. Haykıra haykıra gülmek istedim ama sen anlardın.
Masal: Sus konuşma. Hain Mirçe çifti yüzünden oldu.
Bilinmeyen sapık: mirçe ne lan
Masal: Miraç +Tuğçe = Mirçe
Bilinmeyen sapık: Anladım say.
Masal: O beyinle anlamanıda beklemiyodum.
Yazdım ve kütüpaneye gittim. Bir yere oturup kitap okudum. Taki Hülya hoca gelene kadar " Masal kızım senin okul üstün nerde?" dedi, hoppa bide bu hoca çıktı.
"Hocam üşüyorumda ondan giymedim." diye yalanladım umarım çarpılmam.
"Okul hırkamız var kızım bundan sonra onu giy." Dedi ve gitti ardından mesaj geldi.
Bilinmeyen sapık: kıyamam sana üşüdünmü sen . Giysene okul hırkanı.
Bilinmeyen sapık: Aliyimmi sana.
Masal: Sjsjsjsjjsjjssjsjsj
Masal: Sen sus var benim hırkam hem sana ne
Bilinmeyen sapık: kızım öyle bakma telefona korkuyom.
Masal: sen nerdesin söyle o tarafa bakiyim.
Bilinmeyen sapık: yok kalsın ben böyle iyiyim sen okulun pansiyonunun önüne git bi çocuk sana birşey vercek.
Masal: gitmiyom lan.
Bilinmeyen sapık: Gitmezsen sen kaybedersin.
Telefonu kapatıppansiyonun önüne gittim . Dokuz lardan bir çocuk bana kalp şeklinde bir kutu verdi ağzına kadar dolu çukolata vardı. Ona " Bunu sana kim verdi?"dedim ama çocuk takmadan gitti sadece " Ezra denen bi abi " dedi . Mesaj gelince açtım
Bilinmeyen sapık: Güzelmi??
Masal : Evt tesekkür ederimen sevdiğim çukolata.
Bilinmeyen sapık: Asl hepsini yiyince çok sevinceksin.
Masal : gel beraber yiyelim.
Bilinmeyen sapık: Tmm geliom biraz bekle. Sarışın ve siyah gözlüyüm beni tanı diye diyom.
Masal: tmm çabk ol sora yersem sana kalmaz.
Bilinmeyen sapık: bi daha alırım dert etme🙂😁🍫🍫🍫
10 dkk sonra
Masal: Lan nerde kaldın??
Bilinmeyen sapık : kızım harbi safsın sen ha geliyimde ağzıma s****
Masal: Lan it 10 dkk dır burda seni bekliyom
Masal: Oyuncağımmı sandın lan beni.
Masal: Bir daha yazarsan seni engellicem.
Masal: Hatta şimdi engellicem
Masal: pislik yalancı.
Bilinmeyen sapık / Engellendi
Salak sapık ciddi ciddi gelcek sandım ya. Inanamıyorum. Hemen sınıfa çıkıp çukolataları yemeye başladım sinirden ne yapcağmı bilmiyodum. Bitince şok oldum bu çok güzeldi . Sonsuzluk şeklinde bir kolye ve E, M halfleri üzerinde olan çok güzel bir kolye . Bunu o sapıkmı almıştı şimdi ama bu çok güzel . Nasıl kıycam buna?
__________________________________Bölüm sonu
Nasıl buldunuz bölümü ?
Cevapları alabilirmiyim ?Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen çünkü o kadar yazıp emek harcıyom her yazar oy ve yorum hak deiyo
Bide IrmakDeirmenciolu tekrar teşkür ederim ❤
Oylayan ve yorum yapan herkeze de teşkür ederim❤
Bölüm biter ben kaçar bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Masalı /texting
Short StoryBilinmeyen numara: iyki doğdun Masal: lan yinemi sen nerden biliyon doğum günümü? Bilinmeyen numara:hissettim Başlama tarihi: 27.6.19 Kapak: @IrmakDeirmencioğlu