4. bölüm

75 7 0
                                    

Eve geldim engeli kaldırmamla onun mesaj atması bir oldu. Biraz ürkütücü sanki pusuda beklemiş .

Bilinmeyen sapık: üzgünüm bak dinle masal .

Bilinmeyen sapık: eğer yersen biraz yumuşarsın.

Masal:  pusudamı bekledin. Boşver ya.

Masal: Kolye çok güzel ama biz sevgili değiliz bana hediye alma sapık.

Bilinmeyen sapık:  Adım sapık deil Ezra. 18 yaşındayım bide sana aşığım çok seviyorum.

Masal:  Banane bundan umrumda deil.

Bilinmeyen sapık: O kadar zalim olma . Beni tanımıyosun .

Masal: Kendinde söylüyon . Seni tanımıyom nasl seviyim, güveniyim.

Bilinmeyen sapık: Tanısan seversin valla.

Masal: söz karşıma çıkarsan bende senle çıkarım.

Bilinmeyen sapık:  Nasl güvencem ben sana ya kandırırsan beni.

Masal: Beni sevsen zatn gücenirsin.

Bilinmeyen sapık:  Seviyom ama yemin et.

Masal: Aldığım nefes üzerine yemin ederim . Dedem üzerine yemin ederim . Çıkarım senle.

Bilinmeyen sapık:  Zamanı gelince masalım ❤.

Masal: Beneşya değilim sapık kalemim der gibi masalim diyon.

Bilinmeyen sapık:  Sen benimsin benim masalım  buarada neli pasta seviyon çikolata ve sütü sevdiğni biliyom ama.

Masal: Napcan lan.

Bilinmeyen sapık:  Pastane deyim evine yollatcam.

Masal: Senden pasta isteyenmi oldu sapık . Ben bile 17. Doğum günüm için kendime pasta almadım sen hiç alma.

Bilinmeyen sapık: bütün pastaneyi almamı istemiyosan hemen en sevdiğni söyle bence.

Masal: çilekli.

Bilinmeyen sapık:  senin çilekli yazan parmağını yerim. Hemen en güzelini alıp fotoda atcam bide bahçeye çık seni çaldırınca bi kız getircek pastayı sana.

Masal: Kim bu kız.

Bilinmeyen sapık: Eski sevgilim. Tam 2 saattir eski istersen yenisi sen ol.

Masal:  Ezra pastayı kafanamı geçiriyim!!?!

Bilinmeyen sapık:  Sen Ezra mı dedin. Şok ilk kez adımı söyledin.

Bilinmeyen sapık : şaka şaka pastanede çalışıyo kız tanımıyom güzelim.

Masal: Istersen bu son konuşmamız olmasın.

Yazıp yolladım ve telefonu kapattım. Telefonu çaldırınca bende bahçeye inip pastayı aldım ve odama çıktım.

😊😊😊😊

Bölüm sonu

Nasıldı bölüm . Umarım okurken gülmüşünüzdür .

Ben kaçar hadi bb

Mafyanın Masalı /textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin