Okula doğru ilerledim. Yine aynı çocuk arkamday dı artık beni takip ettiğni düşünmeye başladım . Hep arkamda hep arkamda başka yolmu yok bide her gün.
Yan sokağa girdim o da arkamdan girdi . Başka bir ara sokağa daha girdim ama hala benim arkamda okula gidecek olsa yoluna bakardı. Başka bir sokağa daha girdim.
Lan bu beni takip ediyooo.
Tekrar bir sokağa girdim hızlı adımlarla . O da tahmin ettiğim gibi arkamdan girdi ama beni görmedi çünkü bi yere saklanıp bekledim . Etrafa baktı ama beni göremedi . Arkasını bana dönünce arkada üstüne atladım.
Beni indirmeye çalısınca saçını çektim bi yandan kafasına vurup bi yandan saçını çektim.
Benim yere düşmemle oda üstüme düştü .
"In üstümden pis, pislik, SAPIK!!!" diye çığırdım. Çocuğun okuldaki arkadaşı gelince üstümden kalktı. "Ne atlıyon kızım üstüme." Bide soruyo mu bu . Ben bunu boğarım. "Sen beni niye takip ediyon." Soruma cevap beklerken arkadaşı. "Ezra iyimisin lan , çita gibi atladı kız." diyince gözlerim büyüdü şokla ona döndüm dona kalmıştım o da şaşkınca bana baktı . Ezramı? Şuan sapık karşımda mı?.
"Bilinmeyen sapık senmisin? " dedim oda "Ne sapığı?" Sorusunun üzerine telefonumu çıkardım ve Bilinmeyen sapığım olan ezra yı aradım . Ve bom şuan karşımda duran Ezra nın telefonu çaldı.
"Ezra!" dedim şok ila ve bağrarak " EZRA SENMISIN? BILINMEYEN SAPIK SENMISIN?" Bağırdım ama cevap vermedi . Bas baya ba karşımda duran Bilinmeyen Sapık , tamda onu sevmeye başlamıştım yazık etti.
Arkamı dönüp okula gittim Ezra sadece arkamda kaldı.
😂❤❤☹️
Bu bölüm nasıldı hanımlar beyler uzunler kısalar ve herkes.
Vay be biraz erken vuldu ezrayı yazık ezraya . Çita gibi atladı diyo bide arkadaşı sjsjsjdhddhxhd .
Benim hoşuma gitti
Hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Masalı /texting
Short StoryBilinmeyen numara: iyki doğdun Masal: lan yinemi sen nerden biliyon doğum günümü? Bilinmeyen numara:hissettim Başlama tarihi: 27.6.19 Kapak: @IrmakDeirmencioğlu