Bu, büyümeye devam ederken bile, içindeki âşkı yitirmeyen tüm "hayran"lar için.
Fern: Hayat devam ediyor.
Fern: Ben devam ediyorum.
Fern: Sen olmadan.
Fern: Aradan geçen bunca zamanda neler olduğunu bilmek ister misin, Lou?
Fern: Kalbimin nasıl, kaç kez kırıldığını, yaralarımı nasıl sardığımı bilmek ister misin?
Fern: Bilmek istemenin de istememenin de bir önemi yok aslında, çünkü anlatmayacağım.
Fern: Sadece kırıldığını bilmeni istiyorum.
Fern: Eminim seninki de kırılmıştır.
Fern: Hepimizin kırılıyor sonuçta, değil mi?
Fern: Yine de benimle burada olsan güzel olurdu.
Fern: Birlikte olsak yani.
Fern: Senle ben, biz olsak.
Fern: Her şey ne kadar da kolay olurdu...
Fern: Biliyor musun, büyüdüm artık.
Fern: Büyüklerin yaraları daha derin oluyormuş, canım çok acıyınca anladım.
Fern: Üzgünüm, ama seni seven o masum kız olarak kalamadım.
Fern: Yine de, bunca şeye rağmen, seni sevmeyi de bırakamadım.
Fern: Nasıl oldu inan ki hiç bilmiyorum.
Fern: Seni aklıma getirmeyi, düşünmeyi bıraktım.
Fern: Bu o kadar uzun bir süreydi ki, seni unuttum sandım.
Fern: Fakat sonra, seni ne kadar sevdiğimi bilen birinden büyülü bir mesaj aldım.
Fern: Kalbimin sızlaması için adının geçmesinin bile gerekmediği o an, sana olan sevgimin ne kadar kuvvetli olduğunu, ne kadar büyürsem büyüyeyim, onu asla kalbimden söküp atamayacağımı anladım.
Fern: Hayatımın büyük bir bölümünde sana âşıktım Louis ve görünüşe göre hep de âşık olacağım.
Fern: Seni seven o eski kız olamasam da, her zaman seni seven o kız olacağım.
Fern: Çünkü ben, dilek dilemek için bana ayrılan yıldızların çoğunu senin için harcadım.
Fern: Hayalperest kızlar, dilek yıldızlarının ait olduğu kişileri asla unutmazlar.
Fern: Tıpkı benim seni asla unutmayacağım gibi.
Fern: One Direction'ın bir üyesi olduğun, bir şekilde hayatıma dokunduğun ve bana en saf, en kutsal sevgiyi tattırdığın için sana teşekkür ederim.
Fern: Bilmeni isterim ki, senin hayranın olmak, benim için hep büyük bir onur, en az gökyüzünde parıldayan yıldızlar kadar değerli olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ℱern ✦ tomlinson
Fanfic❝Gözlerimi kapattığımda, sen benim için hep buradaydın.❞ *text*