Sahne Adı: Jennie (제니)
Doğum Adı: Kim Jennie (김제 니)
Takma Adı: Jendeukie
Mevki: Ana Rapçi, Vokalist
Doğum Tarihi: 16 Ocak 1996
Burç: Oğlak
Doğum Yeri: Güney Kore
Yükseklik: 163cm (5'4 ″)
Ağırlık: 50 kg (110 lbs)
Kan Grubu: B
Instagram: @jennierubyjaneJENNİE HAKKINDA GERÇEKLER
- Güney Kore'nin Gyeonggi eyaletindeki bir şehir olan Anyang'da doğdu.
- Kardeşi yok.
- Jennie 5 yıllığına Auckland, Yeni Zelanda'da yaşadı. ("Brother'ı Tanımak")
- Yeni Zelanda'da ACG Parnell College'de okudu.
- Jennie, gruptaki 'YG prensesi' olarak bilinir.
- Jennie, 2013 yılında BIGBANG'ın Seungri'sine "YG gizli silahı" olarak isimlendirildi.
- Bir takma ad olarak "mandukie" ye sahipt, çünkü yanakları Kore'de bir hamur tatlısı olan "Mandu" gibi görünüyor.
- Jennie gençken takma isminin Jerry olduğunu söyledi, Tom ve Jerry yüzünden, ve Jerry Jennie gibi ses çıkardı, işte böyle.
- Ayrıca NiNi takma adı vardır, Vapp ya da IG'ye yazarken her zaman kendisine seslenecektir.
- Seungri, Jennie'nin kendisine G-Dragon'u hatırlattığını söyledi, çünkü o Paris'te hep tasarımcılarla fotoğraf çekiyordu.
- Jennie'nin Çin burçları Domuz.
- 5 yıl 11 ay (2010 Ağustos) eğitim aldı.
- Korece, Japonca ve İngilizce bilmektedir.
- Gerçekten süt aromalı dondurmayı sever.
- En sevdiği yiyecekler Kore yemeği olan herhangi bir şey.
- En sevdiği içecekler sağlıklı içecekler.
- En sevdiği renkler siyah ve pembe.
- En sevdiği numara 1'dir. (Vlive Star Road bölüm 13 ve 14)
- Hareket hastalığı sorunu var (BLACKPINK HOUSE).
- 2 köpeği var, Kai ve Kuma.
- Jennie piyano ve flüt çalabiliyor.
- Jennie yemek pişirmede en iyisidir. (BlackPink'in ch + anketinden, üyeler Jennie'ye yemek pişirmede en iyisi olan kişi olarak oy kullandı).
- Jennie'nin televizyon izlerken saçlarıyla oynama alışkanlığı var
- Jennie'nin hobilerinden biri fotoğraf çekmek .
- Jennie'nin en sevdiği hayvan kürkü ve kapibaradır. (BLACKPINK "Star Road" ep.8)
- Jennie Saklı Yetenek, "bebek sesiyle" konuşuyor (Weekly Idol'da BP)
- Jennie, satoori (lehçe) konuşmayı sevdiğini söyledi.
- Nayeon ile yakın arkadaş(İki Kez), Irene (Kırmızı Kadife), Yerin ( GFriend ), Chahee ( Melodi Günü ) ve Lime ( Merhaba Venüs ).
- Jennie, seksi erkekleri sevimli olanlara tercih ediyor. (Blackpink Live Radio Röportajı)
- Jennie, bir erkek olsaydı, Jisoo ile çıkacağını, çünkü onu güldürdüğünü söyledi. (AIIYL v-live dönüşü)
- Jennie, grubun moda ikonu. (Önceki görüşmelerine dayanarak; aynı zamanda genellikle lüks moda etkinliklerine davet edilen bir üyedir)
- BIG BANG G-Dragon'un 'That XX' MV'sinde rol aldı .
- BANG BANG G-Ejderhanın 'Siyah'ında Lee Hi'Özel' ve BANG BANG Seungri'nin 'GG Olması'.
- Ayrıca LEE HI 'ın' Special 've Seungri' GG Be 'filmlerinde şarkı söyledi .
- Sprite ya da CASS birası için birkaç CF yaptı.
- Jennie, kolayca aşık olan tip olduğunu söyledi. ("Brother'ı Tanımak")
- Jennie, "2017'nin En Güzel 100'ü" nde 18. oldu.
- Jennie, "2018'in En Güzel 100'ü" olan TC Candler'de 13. sırada.
- "Köy Yaşamı, Sekiz" dizisinin düzenli bir üyesi.
- 12 Kasım 2018'de Jennie, " SOLO " şarkısıyla yalnız olarak giriş yaptı .
- 1 Ocak 2019 tarihinde bu Jennie ve ortaya çıktı EXO 'ın Kai çıkıyoruz.
- 25 Ocak 2019'da SM Entertainment, Jenny ve Kai'nin kişisel kariyerlerine odaklanmak için ayrıldığını doğruladı.
- Jennie'nin İdeal Tipi: çalışkan biri01.07.2019
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK
Fanfiction"Merhaba Blink'ler bu benim 4.kitabım" "Kitaba başlamadan önce BLACKPINK'in en sevdiğim K-Pop kız grubu olduğunu bilin, bide Stray Kids ile birlikte en sevdiğim K-Pop grubu olduğunu. Bu kitapta size üyeler ve grup hakkında bilgiler vericem, ve pre-d...