Sahne Adı: Rosé (로제)
Doğum Adı: Park Chae Young (박채영)
İngilizce Adı: Roseanne Park
Takma Adı: Rose, Rosie, "Pasta"
Mevki: Baş Vokalist, Baş Dansçı
Doğum Tarihi: 11 Şubat 1997
Burç: Kova
Doğum Yeri: Yeni Zelanda
Yükseklik: 168cm (5'6 ")
Ağırlıkl: 46 kg (101 lbs)
Kan Grubu: B
Instagram: @roses_are_rosieROSÉ HAKKINDA GERÇEKLER
- Koreli, ancak Yeni Zelanda'nın Auckland kentinde (V Line sırasında Rose'a göre ve Radio star sırasında Rose'a göre) doğdu ve Canterbury Girls'e katıldığı Melbourne, Box Hill'de (Avustralya) büyüdü. Ortaokul
- Alice adında bir ablası var.
- 2012'de tekrar Kore'ye taşındı. (Weekly Idol sırasında Rose'a göre)
- Rosé, Avustralya'daki YG seçmelerinde birinci oldu.
- Çince Zodyak işareti öküz.
- 4 yıl 2 ay (2012 Mayıs) eğitim aldı.
- çıkış öncesi, Rosé Avustralya'da bir amigo kızdı.
- Daha gençken, Rosé Avustralya'daki kiliselerde şarkı söyleyerek bir koroya katıldı.
- Eşsiz sesi ve ince beliyle tanınır. Stilisti, pantolonunun bedeninin 24 (beden 0) olduğunu ve belinin 24 inç (60,96 cm) genişliğinde olduğunu doğruladı.
- Rose, "Blackpink'in Tanrıçası" olarak bilinir. (Jennie ep 2-3'ten Vlive Start Road)
- Rose gruba 7 Mayıs'ta katıldı ve Lisa asansörde tanıştığında ilk düşüncesi "Ah! Ondan özel bir titreşim var! Avustralya! "(13 Nisan 2017, V Live).
- Korece, İngilizce, Japonca biliyor.
- "Olmadan" şarkısı için G-Dragon ile işbirliği yaptı.
- G-Dragon, 2012'de sırtında bir işbirliği yaptığında Rosé sesini çok sevdiğini söyledi ve sesinin gerçekten benzersiz olduğunu söyledi.
- Piyano çalabilir.
- Rose ayrıca gitar çalabiliyor.
- Rose çizim yapmayı da sever.
- Rosé solak (Channel + Vapp sırasındaki Jisoo'ya göre)
- Kimchi yahnisini çok seviyor.
- Rose biber yemeyi sever. ("Sonunuz sanki" için vLive)
- Rose Mangoları sever.
- Avokadolardan nefret ediyor. Çok duygusal ve garip olduğunu söylüyor.
- Avokadolardan nefret ediyor ama New York'ta aldığı bir avokado peluş oyuncağı var.
- Rosé şaka yapmayı sevmiyor.
- En sevdiği içecekler sağlıklı içecekler.
- Gül çok hassastır ve çok kolay ağlar.
- Rosé'nin favori rengi mavidir (vLive 170929)
- En sevdiği sayı 5 ve en sevdiği denklemi 5 × 3 = 15'tir.
- Hobileri gitar çalıyor ve çizim yapıyor.
- Hiçbir şey yapmadığında uykulu olur.
- Ellerini bükebilir ve ağzı kapalı olsa bile konuşabilir.
- Kimse ona bakmıyorken parmaklarını ısırma alışkanlığı var.
- Rosé, means 이 (Joo-hwang) adında, yani turuncu anlamına gelen bir evcil hayvan balığına sahiptir.
- ROSÉ'nin rol modeli Gummy'dir.
- Chaeyoung (Rosé), Red Velvet's Joy and Yeri ile Twice's Chaeyoung ve Tzuyu'ya yakındır . - Rosé, Ladies Code 'dan Ashley Choi ile yakın arkadaş . ('International bnt' röportajında Ashley'e göre)
- Rosé Hristiyan ve sık sık kiliseye gidiyor.
- Weekly Idol'da Rosé, MC Jeong'un hyeong-don'un babasını hatırlattığını söyledi.
- Seungri, Rosé'nin kendisine Taeyang'ı hatırlattığını, güçlü vokalleri olduğunu ve sanatçı olarak çok fazla ruhu olduğunu söyledi.
- Rose, "SBS Gayo Daejun Akustik Aşaması 2016" da 10 cm, TWICE Jihyo ve EXO Chanyeol ile işbirliği yaptı
- Rosé, Maskeli Şarkıcı Kralı'nda göründü ve ilk raundu geçti, ancak maalesef ikinci raundu geçemedi. Gerçekten yakındı, oylar 50-49 idi, ama ne yazık ki başaramadı.
- Rosè ellerini 360 derece döndürebilir. (Bros'u tanımak)
- Son VLive'a beş kulak piercingi olduğunu söyledi.
- Rose ve Lisa, Instagram'da 1 milyon 'beğeni' alan ilk K-Pop kız grubu üyesi.
- Rosé'un İdeal Tipi: İyi / benzersiz bir sesle, güzel ve özgün biri. Harika sesleri olan birçok sunbaenim olduğunu söyledi, ancak aralarında Big Bang öne çıkıyor. Ayrıca, ideal tipine yakın bir ünlü olarak Gong Yoo'dan bahsetti. (2 O'Clock Tarihi)30.06.2019
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK
Fanfic"Merhaba Blink'ler bu benim 4.kitabım" "Kitaba başlamadan önce BLACKPINK'in en sevdiğim K-Pop kız grubu olduğunu bilin, bide Stray Kids ile birlikte en sevdiğim K-Pop grubu olduğunu. Bu kitapta size üyeler ve grup hakkında bilgiler vericem, ve pre-d...