2-LALİSA MANOBAN Profil ve Gerçekler

467 19 9
                                    

Sahne Adı : Lisa (리사)
Doğum Adı : Lalisa Manoban (ล ลิ สา Pน บาล) / Pranpriya Manoban (ปราณ ปริ ยา มโน บาล)
Takma Adlar: Lalice, Laliz, Pokpak
Mevki: Ana Dansçı, Kurşun Rapçi, Alt-Vocakist, Maknae
Doğum Tarihi: 27 Mart 1997
Burcu: Koç
Doğum Yeri: Bangkok, Tayland
Yükseklik: 166.5cm (5'5.35 ″)
Ağırlık: 44.7 kg (98.5 lbs)
Kan Grubu: O
Instagram: @lalalalisa_m
Youtube: Lilifilm

LİSA HAKKINDA GERÇERLER

- Lisa, Bangkok, Tayland'da doğdu.
- Lisa, SBS Cultwo Show'a göre (6 Temmuz 2017) tek çocuk.
- Lisa, Tayland'da en iyi sertifikalı İsviçre şefi olan bir üvey babasına sahipti. Üvey babasının adı Marco Brueschweiler.
- Eskiden adı Pranpriya idi ve arkadaşları onu Pockpack takma adıyla çağırdı. Bir servet söyledikten sonra Lalisa olarak değiştirildi. (Lalisa, övülen kişi anlamına gelir.)
- Onun Çince burçları Öküz.
- Got7'ın Bambam'ı ile çocukluk arkadaşları BamBam onlar Biz Zaa Serin dans ekibinin birer parçası olduğu gibi.
- 2010 YG seçmelerinde YG'ye kabul edilen tek kişi oydu.
- 5 yıl 3 ay (2011 Nisan) eğitim aldı.
- Ortaokulda stajyer oldu ve o zamandan beri Kore'de yaşadı.
- Korece, İngilizce, Japonca, Tayca ve temel Çince bilmektedir.
- Tüm üyelere ve personele göre, Lisa sahnede en farklı üyedir ve en farklı sahnededir.
- Üyeler sahnede gerçekten eğlenceli ve yaramaz olduğunu söyledi.
- Tüm üyeler tarafından Blackpink'teki aegyo'da en iyisi seçildi.
- Lisa, doğum yerindeki "Tayland Prensesi" olarak anılır.
- BIG BANG Taeyang'ın 'Ringa Linga' MV'sinde göründü.
- Lisa makyajı çok seviyor (Get It Beauty'de ortaya çıktı).
- Lisa, Ukulele çalabiliyor.
- Ayrıca gitar çalabiliyor. ("LINE TV THAILAND" üzerindeki Lisa'ya göre)
- Lisa bir Budist.
- En sevdiği yemek patates kızartması.
- Kore'nin en sevdiği yemek Gamjatang (baharatlı domuz omurgası çorbası).
- Lisa'nın en sevdiği mutfak Japon ve suşi sever. (Blackpink House ep. 7-3)
- En sevdiği içecekler tatlı içecekler.
- En sevdiği renk sarı.
- En sevdiği numara 27, çünkü doğum günü.
- Lisa'nın en sevdiği film 'Hachi' (Vlive Star Road ep. 11)
- Lisa'nın Leo ve Luca adında iki kedisi var.
- Lisa, Rose'un stajyer günlerinde gitar çalmayı öğrettiğini söyledi.
- Parris Goebel'e göre, Lisa yapılmayan bir dansçı, ama doğal olarak kutsanmış olan bir dansçı.
- Lisa'nın yeni takma adı, masa oyunlarında hile yapması nedeniyle LaLi Con Artist. (13 Nisan 2017, V Live.)
- Lisa uyumayı sever.
- Fotoğrafçılığı ve fotoğraf çekmeyi çok seviyor. Sık sık diğer üyelerin fotoğraflarını çeker.
- Lisa, Bambam ile 11 yıldır arkadaş oldu (2017 itibariyle).
- ile Lisa'nın da arkadaşları CLC sitesindeki Sorn, NKT en on ve (G) 'I-DLE sitesindeki Minnie'ye.
- Lisa, GOT7'nin BamBam'ı, CLC'nin Sorn ve NCT'in Ten'inden oluşan bir grup sohbeti olan "Tayland çizgisinin" bir parçası.
- Lisa, SBS Gayo Daejun 2016'nın Shinee's Taemin, BTS 'Jimin, NCT'nin On'u, GOT7'nin Yugyeom'u ve Jinyoung, Red Velvet'in Seulgi'si, DIA'nın Eunjin ve Oh My Girl'in YooA'sı ile dans işbirliğine katıldı.
- 'Show the Stage' dans şovuna katılmak istiyor çünkü şovun kendisinin gibi Ana Dansçılar için olduğunu düşünüyor (Japonya'daki Röportajdaki Lisa'ya göre).
- Seungri, Lisa'nın Daesung'u hatırlattığını, parlak bir havası olduğunu ve enerji dolu göründüğünü söyledi.
- Lisa ve Rose, Instagram'da 1 milyon 'beğeni' alan ilk K-Pop kız grubu üyesidir.
- NONA9ON CF'de (2014, 2015, 2016 ve 2017) görev yaptı.
- Lisa, "2017'nin En Güzel 100 Yüzü" sıralamasında 15. oldu.
- Lisa, "2018'in En Güzel 100'ü" olan TC Candler'de 9. oldu.
- Lisa, "Real Men 300" gösterisindeki oyuncu kadrosundan biri.
- Instagram'da en çok takip edilen K-pop idolü. (Mayıs 2019)
- Lisa'nın İdeal Tipi: Ona iyi bakabilen yaşlı erkeklerden hoşlandığını söyledi. Ayrıca, yemek yapabilen ve kendine uygun bir yaşam tarzı olan iyi kalpli erkeklerden hoşlanıyor

30.06.2019
DEVAM EDECEK...

BLACKPINKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin