Sehun pov.
Vakaras. Mes išvijome tą lopą, nežinau kodėl dėdė ant mūsų rėkė, juk mes tik žaidėme...
Aš visuose namuose ieškojau Giganto, tačiau neradau. Po to ieškojau jaunėlio, irgi neradau. Tikriausiai vėl kokiame vakarėlyje, kaip visada...
Išėjau į kiemą, vėlu jau. Užvedžiau savo motociklą ir atsisėdęs ant jo, išvažiavau iš kiemo. Važiavau greitai, kol privalėjau sustoti prieš kažkokią merginą. Ji išmetė savo maišą...iš jo išsibarstė laikraščiai ir žurnalai.
Ji ką, gal laiškanešė? Paštininkė? O gal žurnalistė? Ne, nemanau, nes ne tokia apranga...
Nusiėmiau šalmą ir always, kaip kino žvaigždė nušokau nuo savo motociklo. Persibraukiau per plaukus, apsilaižiau lūpas ir sukandęs lėtai pradėjau eiti link tos vargšelės.-Sveika, tu pasimaišei man po motociklu ir aš vos spėjau sustoti, elkis kitą kartą atsargiau-pasakiau ir norėjau tūptis, tačiau merginos staigus komentaras, viską sugadino.
-Aš nekalta, gali čia nevaidinti ereliu mamyčiuk, pats kaltas, kad leki, kaip akis išdegęs, tad jei leisi, dink iš mano vaizdo ir valink iš čia, nes man tavo aktorystė ir playbojaus išvaizda visai nedomina.
-Kaip tu drįsti panele? Ar niekas gero elgesio nemokė?
-Lyg tave patį būtų primokę...
Ir tada prasidėjo mūsų konfliktas.
-Ejjj tu, klausyk, aš čia iš mandagumo atėjau padėti, o tu kaip? Net ačiū už tai nepasakai.
-O už ką? Negirdėjai manęs prieš tai? Pats lėkei akis išdegęs, vaidini erelis, Ane?
-Klausyk, kad ir kas tu tokia-parodžiau į ją pirštu.-Tu nė neįsivaizduoji kas aš toks-parodžiau į save.
-Lyg man tai labai rūpėtų, -nusivaipė-Kažkokia eilinė pasaulio bamba, lepūnėlis.
-Kaip tu drįsti neišauklėta mergiote?
Manau, kad padariau klaidą, nes staigiai sulaukiau antausio.
-Niekas nedrįs manęs taip vadinti, netgi toks mėmė, kaip tu!-pagrasino.
Priėjau arčiau jos ir jau norėjau atsikirsti, kai netoli pravažiavo mašina. Ar būtinai? Pažvelgiau į laikrodį ant rankos, pats metas surasti Lėliuką Baekhyun, kol ir vėl neatsibus kažkur... Mašina pasiekė galą, mergina baigė krautis daiktus...
Aš per tą laiką užšokau ant motociklo ir išvažiavau.Irene pov.
Pamanykit, kažkoks lepūnėlis man pastojo kelią. Jis nė nenumano, ką aš jam būčiau padarius, jei ne ta suknista mašina....
Kažkaip labai užsinorėjau braškių, laimei turiu kameroje užsišaldžius...Darbai visi tikrai žudo ir nieko nepadeda...
O dar šitas PAMAIVA visą vakarą sugadino.
Skradžiais jį
Numojau ranka ir pradėjau žingsniuoti namo, įsikišus ausinukus.
YOU ARE READING
Strawberry Tart 101: Press Start!/baigta
Humor3 nesutvarkomi vaikinai, pašėlę, kaip velniai... 1. Oh Sehun- The Night Owl 2. Byun Baekhyun- The Party Animal 3. Park Chanyeol- The Grump Giant Jų dėdė, samdė daug žmonių, kad juos perrauklėtų, tačiau veltui... Mergina ieškanti darbo, gauna žinutę...