8🍓

39 12 5
                                    

Irene pov.

Tas sumautas šiknius... aš jį dar pamokysiu. Jis galvoja, kad išmaudęs mane miltuose, galės ramiai, lyg niekur nieko gyventi? Ojj ne, palauk Baekhyun tinkamos progos ir pamatysi...

Baekhyun pov.

Buvo tikrai linksma. Net juokas apėmė. Ji tokia miela kai pyksta, o dar tas jos juokas, širdį glosto.

Sehun pov.

Pabaigęs tvarkytis, ėjau ir pats apsiprausti, kadangi buvau tikriausiai nebe princesė, o benamis...

Apsisukdamas atsimušiau į Chanyeol. Jis nusijuokė ir mane praleidęs, atsidarė šaldytuvą. Ką jis žada daryti? Daugiau jau nieko nebemačiau, nes palikau virtuvę...

Tik išėjus, mane pakerėjo kvapai. Užsimerkiau ir sekiau jų link. Po to atsimerkiau ir pastebėjau Irene su Baekhyun pasislėpusius už kampo.
Jie kažką stebi? Priartėjau arčiau ir pats netekau žado. Chanyeol gamina maistą ir dar kaip koks profesionalas...
-Sehun, mes čia netyčia...-pradėjo teisintis Irene. Aš tik pavėliau jiems abiems plaukus ir nuėjau į svetainę.

Skambutis į duris.

-O D.O, sveikas atvykęs, kokiu reikalu?
-Senai matėmės, gi pas jus užsukau. Ar jūs ne vieni?
-Na, kaip čia pasakius...-pasikasiau pakaušį, kol pastebėjau Baekhyun su Irene. Jie atrodė taip mielai kartu. Jis ją laikė už riešo ir kažkur tempėsi.
-Aaaah, dabar jau supratau... Lėliukas susirado merginą?-nusijuokė vaikinas.
-Ne-nusijuokiau atgal aš....
-Tai kas ji? Dar viena iš tavo kekšyčių?
-Kyungsoo!-trenkiau vaikinui per petį draugiškai. -Tu visai jau? Apie tai nė minties.
-Tai gal ji jūsų pusseserė?
-Ir ne pusseserė...
-Viskas aišku. Gigantas susiburkavo.-prunkštelėjo. Aš neištvėręs irgi prunkštelėjau.
-Jis ką? Kyungsoo, prisipažink. Ko šiandien pavartojai?
-Gryno oro Sehun. Nu davai, ateisiu kitą kartą, kai žinosiu kas ji...Sėkmės tau. Ir žiūrėk, kad Baekhyun jos neišprievartautų-mestelėjo.
Aš nebeišlaikęs pradėjau juoktis. Tada užlipau laiptais į Baekhyun kambarį.
Vaizdelis nerealus. Mergina ant žemės, su kelėnais prispaudusi Baekhyun, kad jis negalėtų pasprukti ir daro jam makiažą. Aš pradėjau juoktis.
-Štai kur mano Baekhyun, tikras gražuolis-nusijuokiau. Jis į mane pažiūrėjo "tu rimtai?" Žvilgsniu...-Ajj ir be to, Kyungsoo sakė tau neišprievartauti Irene.

Tai pasakęs išėjau. Jie tikrai atrodo kaip porelė. Įdomu, kas būtų jei jie susishippintų? Kokie būtų jų vaikučiai? Pradėjau juoktis. Tikriausiai per daug fantazuoju.

Strawberry Tart 101: Press Start!/baigtaWhere stories live. Discover now